Magazin: Látogatás a jövő áruházában

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 08. 25. 07:32

A 2016. május 9–11. között megrendezett Sirha kiállításon a lapunk által ötödik alkalommal szervezett Future Store idei standján közel 400 négyzetméteren olyan újdonságok, termékek, értékesítéstámogató eszközök és szolgáltatások kerültek bemutatásra, amelyek nagy része első alkalommal
a kiállításon volt látható.

Beszámolónkban végigvesszük, milyen innovációkkal találkozhattak a látogatók a jövő áruházában.

Megérkeztünk

A jövőbeli vásárlásaink helyszínére természetesen már elektromos autókkal fogunk érkezni. A Peugeot jó ideje kutatja azokat az új technikákat, amelyek választ adhatnak napjaink környezetvédelmi kihívásaira és az ügyfelek eltérő elvárásaira. Most már kézzelfogható valóság a sokszor megálmodott 100%-ig elektromos autó, a Peugeot iOn!

A Peugeot az új generációs elektromos autót magánszemélyekből és vállalatokból álló, modern és igényes vevőkörnek szánja, amelynek tagjai meggyőződéssel, elkötelezetten és együtt akarják megtenni az első lépést a jövő mobilitása felé. Az iOn ideális városi és városkörnyéki közlekedéshez. A Li-ion akkumulátornak és a fékezési energia visszanyerésének köszönhetően a maximálisan megtehető táv 150 km. Gyorstöltővel fél óra alatt lehet elérni a 80 százalékos, 15 perc alatt az 50 százalékos, és mindössze 5 perc alatt a 25 százalékos feltöltöttséget.

A közel százéves Citroën márka történetében mindig kiemelkedő fontosságú volt az avantgárd technológiai megoldások használata. A kiállított Citroën Berlingo Electric ékes bizonyítéka ennek, amely 100%-ban elektromos változata a hagyományosnak. Közel 170 km-t képes megtenni egy feltöltéssel. A Li-ion akkumulátorok elhelyezése ellenére is 3,7m3-es raktérrel rendelkezik.

A parkolóban mutatta be az INTERTON ­Group IVS vonalsugárzóját, melynek segítségével járókelőket és jövőbeli fogyasztóinkat már itt is célzottan tudjuk megszólítani. A speciális kialakításnak és a szabadalom alatt álló műszaki tartalomnak köszönhetően – optimális beszédérthetőséget biztosít a kemény, hangvisszaverő burkolatokkal (víz, csempe, beton, üveg) kialakított, akusztikailag problémás, visszhangos terekben (uszodák, nagy térfogatú csarnokok, repterek, templomok, előadótermek).

Lépjünk be!

A bejárat felé haladva pedig nap mint nap találkozhatunk a svájci RECORD automata ajtókkal, legfeljebb nem tudjuk, hogy erről a márkáról van szó. Most azt mutatták meg az érdeklődőknek, hogy a nyílászárók extrém igényeket is képesek kielégíteni.

A kijárati ajtónál az üveg formája egyedi, nyilakban záródott és nyílt, de ennek formája bármilyen lehet. A bejárati ajtó pedig gombnyomásra vagy akár tapsolásra is működtethető, ha akarjuk, áttetsző, ha akarjuk, átláthatatlan. Igény esetén színes LED- fényekkel még feltűnőbbé tehető. A RECORD ajtó nemcsak a gyártásban, de a tervezésben, és később a karbantartásban is segítséget nyújt.

A jövő áruházába a Wanzl által forgalmazott eGate motoros kapurendszer biztosította az akadálymentes áthaladást. A többféle szélességi méretben elérhető eGate automatikus nyitása radarérzékeléssel történik, a nyitvatartási idő igény szerint beállítható. Az üvegkar céglogóval vagy szöveggel feliratozva, beprogramozott színeffektusváltással fogadja a vásárlókat, és barátságosan tájékoztatja őket a helytelen távozási irányról is, amivel egyben felhívja személyzet figyelmét is a helytelen vevői magatartásra. Az alumíniumoszloppal a cég arculati színei is megjeleníthetők, ezzel egyedi, összetéveszthetetlen megjelenést biztosítva az üzlet bejárati zónájának.

A kapu riasztási funkcióval is rendelkezik arra az esetre, ha valaki a karrész erőszakos kinyitásával próbálkozna. Kiegészíthető számláló- és vevőfrekvencia-elemző szoftverrel is, mellyel az üzlet látogatottságának napi változásai is kimutathatók.

Újdonság a Wanzl-kapukkal integráltan összeépíthető árubiztonsági modellcsalád, amely rádiófrekvenciás (RF) vagy akusztomagnetikus (AM) technológia segítségével működik a bolti lopások megelőzése érdekében. Az oldalfalak dekorációs felületként hasznosíthatók, valamint egyes modellek oldalprofiljai igény szerinti színekben elérhetők.

Mielőtt elindulunk…

Az üzletben szabadon választhatunk, hogy bevásárlókocsival vagy kosárral a kezünkben szeretnénk közlekedni a sorok között.

A Wanzl által képviselt Tango termékcsalád legkisebb Tango City (75 l) bevásárlókocsi-modellje és a vele stílusban harmonizáló GT26 kézikosár, valamint a GT40 húzható gurulós kosár közös jellemzője, hogy a fenntarthatósági szempontokat figyelembe vevő üzlettulajdonosok számára újrahasznosított műanyag kivitelben (Eco) is elérhetők. A bemutatott design-színek mellett a színvilág igény szerint alakítható, feliratozható. A beépített áruvédelemmel ellátott kosarak tárolását szolgáló stabil tartó, jól látható és igény szerint cserélhető mágnesfóliával reklámfelületként is hasznosítható.

Nem feledkeztünk meg a jövő vásárlónemzedékéről sem, akik a Tangolino gyerekkocsival gyakorolhatták a bevásárlást.

A TOMRA legújabb üvegvisszaváltó gépe nemcsak a betétdíjas üvegek visszavételét biztosítja, hanem PET/ALU és Tetrapak dobozok szelektív visszagyűjtésére is alkalmas. Egy új felismerő technológiának köszönhetően mindezt nagyon gyorsan (60 göngyöleg/perc) és pontosan végzi. Elkülönítetten, konténerbe kerülnek a betétdíjas üvegek és az egyéb szelektíven gyűjtött göngyölegek is. Színes display-kijelzője tájékoztatja a vásárlókat a visszaváltási folyamatról, mindemellett promóciós tevékenységhez is használható. A nyugtán szereplő QR-kód beolvasással, (az üzlet vásárlója) regisztrált szelektív gyűjtőként nyomon követhető az egyéni teljesítmény is (környezettudatos vásárlók, fiatal generáció oktatása). A szelektív visszagyűjtés összekapcsolható promóciókkal, kuponokkal. A gépek online hálózatra köthetők, szoftvermegoldásaikkal a gépek üzleten kívüli nyomkövetése biztosított. A forgalmi adatok riportok formájában akár napi szinten is rendelkezésre állnak és elemezhetők.

Pékáruk, zöldség-gyümölcs

Az üzletekbe lépve a friss áruk vonzanak minket, de nem mindegy, milyen körülmények között kínálják nekünk.

A Wanzl BakeOff pékárukínáló moduláris rendszere magas minőségű termékmegjelenítést tesz lehetővé, mellyel az üzlet pékárurészlegére kiemelten felhívja a vásárlók figyelmét. A kínáló maximális átláthatóságot biztosít, az árufeltöltés elölről és hátulról is lehetséges, polconkénti LED-világítással van ellátva. Ergonomikus, higiénikus, hosszú élettartamú kiszolgálórendszer, melyben nincsenek kopó alkatrészek. A könnyű tisztíthatóságot morzsatálca, beépített porszívó, fellépő, beépített kesztyűtartó, papírzacskótartó biztosítja. Integrált hűtőegységével Cross-Selling lehetőséget biztosít a convenience termékekhez, mint a saláták, öntetek és italok.

A látvány mellett az illat is megfogja a vásárlót. A Sanodor Kft. Brandaroma terméke segítségével megvalósítható, hogy teljesen élethű, fűszeres kenyérillat legyen még akkor is, ha nincs az üzletünkben működő pékség.

A vásárlói igények és komfortérzet azonnali kiszolgálására szintén a Sanodor biztosította a stand különböző pontjain, különböző méretben és színben elhelyezett, a háztartásokból jól ismert, de ma már ipari méretekben is használható Rubbermaide, törhetetlen szemeteskukákat.

A Wanzl YourTable multifunkcionális asztalcsaládja food és nonfood termékek ideális értékesítési felülete, legyen az pékáru, ital, zöldség, gyümölcs, virágok, illatszerek, háztartási eszközök vagy textíliák. A sokféle szín-forma és dekorációs kiegészítő elemmel az áruféleséghez illeszkedő, egyedi stílusú megjelenítés érhető el. A kínáló alkalmas különleges figyelemfelkeltő akciók vagy vásárlói élményvilágok létrehozására.

A YourTable eszközön a Vitamin Szalon, az ország első zöldség-gyümölcs franchise hálózata mutatkozott be a nagyközönség számára. A hálózat célja a hazai kertészek által, megbízható forrásból származó kiváló minőségű zöldségek, gyümölcsök hálózati szintű belföldi és külföldi forgalmazása.

A zöldség-gyümölcs szigetünkön mutatta be a Bizerba önkiszolgáló 15” érintőképernyős zöldséges mérlegét. A relatív nagy mérlegkijelző több termék és termékcsoport megjelenítésére alkalmas, illetve a nagyobb gombok a jobb láthatóságot biztosítanak. Automatikusan rendezett kijelzőjén csak az aktuális termékek jelennek meg. Az új fejlesztés jelzi, ha a címke kifogyóban van a mérlegben.

Finomságok a csemegepult
felé menet

A csemegepult felé közeledve a Sága Foods Zrt. mutatta be a 2015-ös év legnagyobb szenzációját. A Snacki & GO! minivirsli egyedülálló. Egyedi, mikrózható poharas kiszerelése lehetővé teszi a higiénikus tárolást. A termék hidegen is fogyasztható, vagy pár perc alatt mikrohullámú sütőben elkészíthető. A laktóz- és gluténmentes minivirsli pulykahúsból készült.

A kóstolót a minőségéről méltán híres, konyhakész salátákat forgalmazó eisberg Hungary Kft. pultjánál folytattuk. Az 1992 óta hazánkban is sikerrel működő, mára Európa egyik vezető vállalatának számító svájci cégcsoport gyáli üzemében 3000 négyzetméteren, 200 munkatárs közreműködésével, profi osztályozó-, mosó-, szárító- és csomagolóberendezések segítségével állítja elő friss, ropogós termékeit. A cég mindent megtesz annak érdekében, hogy amikor lehetséges, hazai nyersanyagot használjon, és professzionális minőségbiztosítási rendszereinek működtetésével teljes visszakövethetőséget garantál.

Az eisberg legújabb öntetcsaládja – a Tokaj Dressing öntetek – nevéhez hűen tokaji furmint borecetből készül, amelyet különböző gyümölcságyon érlelt gyümölcsökkel ízesítenek – alma, málna, birsalma, szilva. Ezenkívül két, prémium minőségű, extra szűz olívaolajat tartalmazó öntet is készült. Az öntetek nem tartalmaznak tartósítószert, ízfokozót, emellett nincs bennük hozzáadott cukor és aroma sem. Minden öntetük glutén- és laktózmentes.

Pontosság, higiénia, biztonság a csemegeosztályon

Tovább folytatva utunkat, a Bizerba birodalmába kaptunk egy rövid betekintést. A cég egyik újdonságával azoknak a vásárlóknak nyújt segítséget, akik valamilyen allergiával vagy érzékenységgel rendelkeznek. A csemegepult előtt kihelyezett tableten a mérlegszoftver és a mérleg adatai futnak, így a vásárló már a pult előtt kiválaszthatja, hogy mit szeretne, és ezzel zökkenőmentesebb lehet a vásárló igényeinek kiszolgálása. Az új VSC Flex szeletelő egyben mérlegeli is az árut, így pontosan szeletelhetünk a kívánt mennyiség szerint, nem fordítunk hátat egyik tevékenységnél sem a vevőnek. A K-Flex pultba építve egy teljesen a pultba integrált Bizerba PC alapú mérleg. Nincs tartókonzol, ami eltakarná a pultban lévő áru könnyű elérését. A PC-alapú mérleg minden alapfunkciójával rendelkezik, vagyis szabadon programozható. A kijelzőn reklámok futtatása lehetséges, több dátum megjelenítése is biztosított, és gyűjtő QR-kód beállítása is elérhető.

A kiskereskedelemben tapasztalható alkalmazotti visszaélések többsége a kasszáknál és a csemegepultoknál történik. Ezek ellenőrzése eddig nem volt elég hatékony. A Justice Security POSeidon egy speciális felügyeleti rendszer. Ez a biztonságtechnikai fejlesztés összeköti a boltokban felszerelt kamerák képi adatait és a mérlegek, illetve kasszák szöveges információit. A rendszer legfontosabb része azonban egy nyomozati szoftver, amely képes az emberi erővel feldolgozhatatlan képi és adatmennyiségből kiszűrni a gyanús tranzakciókat.

A higiénia nemcsak kívánatos a csemegepultoknál, hanem előírás is. A Sanodor Kft. által kínált szenzoros, érintés nélkül működtethető, kézfertőtlenítő adagoló kis helyet foglal, falra vagy állványra szerelhető, és nem igényel kéztörlést. Így akár kis pultokban is ideális, helytakarékos megoldás lehet.

A Sanodor PROZONE ózongenerátoros szagtalanító szolgáltatása pedig nemcsak a kellemetlen szagokat okozó molekulákat köti meg hatékonyan, hanem a levegőben terjedő vírusok és baktériumok 99,5%-át is elpusztítja. Az innovatív megoldás a Sirha Budapest 2016 Innovációs versenyén elismerő oklevelet szerzett.

Robot a jövő áruházában

A Future Store standján mutatkozott be az ABB által valaha gyártott legkisebb ipari robot. Most az italkínálás lehetőségeit mutatták be az érdeklődőknek, de emellett az ABB-robot számtalan területen alkalmazható az iparban. Mindössze 25 kg súlyú és akár 3 kg tömegű terhet képes emelni 580 mm karkinyúlással. Az ABB-robotika teljes termékkínálatában megtalálhatók az élelmiszeriparban fontos csomagoló és raklapozó robottípusok is.

A csemegepult termékeit és kóstolót a látogatók számára a Kométa biztosította. A Kométa Magyarország egyik legnagyobb sertésfeldolgozója, kapacitása évi 800 000 darab sertés feldolgozását és 20 000 tonna húskészítmény előállítását teszi lehetővé. A vállalat 2015-ben meghaladta a 30 milliárd forint forgalmat, és közel 700 embernek biztosít megélhetést.

A Kométa kiváló minőségű termékei szójamentesek, gluténmentesek, és a terméktípustól függően laktóz- és tejfehérjementesek is, legtöbb márkaterméke nem tartalmaz hozzáadott glutamát ízfokozót sem.

Érintésmentes fizetés a display-n keresztül

A következő állomásunkon az egyszerű és biztonságos fizetések globális piacvezetője, az Ingenico Group kollégái bemutatták, hogyan változtatták biztonságos, érintésmentes fizetési megoldássá a digitális reklámkijelzőt.

Az újdonságot a vállalat innovációs divíziója, az Ingenico Labs és a nemrégiben akvirált Think&Go startup cég fejlesztette, akik 2015 óta használnak érintésmentes fizetési technológiát annak érdekében, hogy a reklám display-ket értékesítési ponttá alakítsák. A megoldást kifejezetten olyan nagy forgalmú helyek számára fejlesztették, mint a bevásárlóközpontok, vasútállomások vagy repülőterek. A Connected Screen a kereskedőknek új értékesítési csatornát biztosít, míg a vásárlók számára egyszerű és gyors vásárlást vagy rendelést tesz lehetővé.

Kávéfőzés akár a nappaliban

A jövőbeni bevásárlás fáradalmait a kávépult mellett enyhítettük. A NESCAFÉ® Dolce Gusto® márka életében kiemelt szerepe van az innovációnak, legyen szó a gépekről, vagy akár a kapszulákról. A márka a multi-beverages megoldásnak köszönhetően vált igazán népszerűvé. Ez a rendszer a NESCAFÉ® Dolce Gusto® egyik legnagyobb termékelőnye, hiszen sokféle ital készíthető el a segítségével; a fekete- és tejeskávék mellett, teákat és kényeztető forró csokoládét is kínálnak a fogyasztóknak. A márka webshopja dinamikusan fejlődik, és az ott kiválasztott, megrendelt termékek már akár 24 órán belül a fogyasztó otthonában lehetnek.

A 2015-ös év végétől Magyarországon is elérhető Drop kávéfőző gép érintőfelülettel rendelkezik. Ezek a gépek már nemcsak egyszerű kávéfőzők, hanem designer termékek is, amelyek akár a lakás díszévé is válhatnak.

Így teljes az élet

A kávézás percei alatt megtekinthettük a Nestlé legújabb termékinnovációit. A vállalat egyre ízletesebb és egészségesebb élelmiszereket kínál a fogyasztóknak a csecsemőktől az időskorúakig.

A NESCAFÉ 3in1 2016-tól kezdve több limitált kiadással készül, melyek az adott szezonnak megfelelő, különleges ízvariánsokat kínálnak. Tavaszig a Warmy Caramell, nyáron a 3in1 Coconut Dream limitált kiadását kóstolhatják a fogyasztók. Egy igazi nassolnivaló édesség a Boci tavaszi újdonsága, a Boci Nasi. A piacon egyedülálló méretű 180 g-os Boci Nasi nagytáblás csokik mogyoró, mazsola és zselé különleges kombinációját tartalmazzák, és 4 ízben elérhetők.

A Maggi idei újdonságai a 2in1 alapok, amelyek újszerű kombinációnak számítanak, hiszen két külön alapot tartalmaznak egyben: a tasak egyik felében a hús, a másik felében a fűszervaj/szósz elkészítéséhez találunk egy-egy fűszeralapot. Szintén újdonság a Csípős Tyúkhúsleveskocka. A prémium Maggi krémlevescsalád májustól két új ízzel bővült: fokhagymakrémlevessel és sajtkrémlevessel.

A vállalat egyik legújabb innovációja a Nestlé OATS, amely abban segít, hogy kiegyensúlyozott reggelinket teljes kiőrlésű zabbal tegyük gazdagabbá. A Nestlé Corn Flakes család natúr és mézes-mogyorós ízek mellé megérkezett az új Corn Flakes Choco kukoricapehely csokis borításban.

A Nestlé Professional üzletág két vonalon végzi tevékenységét: egyrészt minőségi gasztronómiai megoldásokat kínál a közétkeztetési és a HoReCa szektorban, másrészt Nescafé Alegria és Milano márkájú melegital-automaták bérbeadásával és töltőanyag-értékesítéssel foglalkozik.

A csecsemőtáplálás területén a Nestlé legújabb vívmánya, amely a tápszergyártás egy újabb mérföldköve lehet, a megújult Nestlé BEBA PRO tápszercsalád. A Nestlé szabadalmaztatott gyártástechnológiájának eredménye az új generációs OPTIPRO fehérje, amely hosszas kutatás után kerülhetett a Nestlé BEBA anyatej-kiegészítő tápszerekbe, amelyek ezáltal megközelítik az anyatej fehérje-összetételét.

Spéci polcok, spéci termékek

Látogatásunk következő állomását a prémium minőségű szénsavas üdítők importjával és forgalmazásával foglalkozó Fruitful-Company Kft. regálja jelentette. A cég olyan nemzetközileg elismert brandeket kínál a magyar fogyasztóknak, mint az osztrák Almdudler, a Franciaország nemzeti üdítőitalának számító, valódi narancsrostokat tartalmazó Orangina vagy a kultikus német narancsízű cola, a Spezi.

A Future Store polcain a Szintézis Zrt. PRICER elektronikus polccímkecsaláddal találkozhattak az érdeklődők. A világviszonylatban vezető elektronikus polccímkerendszer új platformra helyezi a vevőtájékoztatást és az árpolitika alakítását. Az elektronikus árjelző rendszer kétirányú kommunikációra épül, melynek köszönhetően proaktívan képes visszajelezni az egyes címkék állapotát vagy a címkefrissítések sikerességét.

A Tchibo polcához kapcsolódóan mutatkozott be a Preston Trade Center. A mobil szoftver elsősorban FMCG-termékek képviseletét ellátó csapatok, üzletkötők, valamint karbantartók munkafolyamatait (rendelésfelvétel, adminisztráció, eszköznyilvántartás, adatgyűjtés stb.) könnyíti meg. Online és offline üzemmódban egyaránt használható Android, iOS platformokon. Összekapcsolható vállalatirányítási rendszerekkel, vagy önálló webes felületen lehet adatokat kezelni és riportokat készíteni.

A Black&White márkát a Tchibo Budapest Kft. Magyarországon 2015 szeptemberében vezette be. 250 g-os őrölt-pörkölt és 100 g-os instant kiszereléssel lépett a piacra, majd ezután rövid időn belül a kapszulás változat is elérhetővé vált. Ez év januárjától elsősorban a nagyfogyasztói szegmensre fókuszálva jelent meg az egykilós kiszerelés.

Méretváltás izgalmas körítéssel

A Coca-Cola standjára vezető utunk során a kétméteres képernyőn futó, a Coca Cola Taste of feeling kampányfilmjén keresztül az Interton újabb termékével ismerkedhettünk meg. A Living Surface olyan megjelenítő eszköz, amely képes a rajta reklámozott terméket két egymásra épülő – de külön élménytartalmú – rétegben bemutatni oly módon, hogy a „felső” réteget a kijelző előtt megálló vásárló kézmozdulatai vezérlik (a képernyő látványelemeinek mozgatásával), míg az „alsó” réteg mindeközben lehet akár állókép, vagy akár videó is.

A Coca-Cola életében 2015-ben nagy változások történtek, hiszen palackjaik űrméretén változtattak. Céljuk ezzel, hogy a különböző fogyasztási alkalmaknak megfelelő kiszereléseket biztosítsanak a vásárlók számára. Idén a kommunikációban ezeket az alkalmakat szeretnék erősíteni.

Ezek közül a Future Store-ban is látható volt a különleges, a családi konyhában megtalálható kredencek és a vacsoraasztalt idéző, kockás terítős kihelyezés.

Idén megújul a 0,33 literes dobozos kiszerelés is. Az új, izgalmas designnal elsősorban a tiniket szeretnénk megszólítani. Itt volt először látható a Coca-Cola új dobozos szortimentje.

Az Interton a „Digitális Vitrin” kinézetében megegyezik a hagyományos üvegvitrinnel, ám a külső üvegfelület – amellett, hogy átlátszó – LCD kijelzőként funkcionálva színes videóanyag kijelzésére alkalmas. A bemutatni kívánt termék a vitrin belsejében helyezhető el, kellő megvilágítását a beépített fényforrás biztosítja.

A Cola standján bemutatták a Cappy legújabb termékfejlesztéseit és a legújabb promóciós eszközük prototípusát is.

Ténylegesből digitális

Az ICO a legnagyobb irodaszergyártó és -forgalmazó cég Magyarországon, illetve Közép- és Kelet-Európában. 1951 óta működő, 100%-ban magyar tulajdonban levő cég. A saját gyártású termékek mellett számos prémium irodaszermárka kizárólagos forgalmazója. Az olasz Moleskine márka az eddig forgalmazott nagy sikerű noteszek mellett egy új innovációval lépett elő, amely Smart Pen névre hallgat. Különlegessége, hogy a Smart Pennel Molskine noteszbe jegyzetelt szöveg automatikusan átkerül a tabletre, majd a beolvasott szöveg megoszthatóvá válik, sőt hangfelvétel rögzítésére is alkalmas.

Megismerkedhettünk az InstoreBit attrakciójával is. Integrálva az InstoreBit iBOX és iMESH terméküket, az üzletben tartózkodó személyek arcát elemezve, valós idejű, automatizált, anonim statisztikai adatgyűjtést végeztek a vásárlókról. A rendszer, kor és nem szerint mutatja meg a vásárlók, látogatók összetételét, de emocionális változást is elemezhetünk vele.

Polcképtervezés egyszerűbben

Tovább lépve a Henkel-termékek gondolájánál láthattuk, hogyan lehet a Brandbank Merchandising Exchange szolgáltatásával, a Brandbank termékadataival és a Nielsen Spaceman szoftverével egyszerűen és hatékonyan digitális polcképet tervezni.

A Henkel Magyarország kozmetikadivíziója rendkívül széles portfólióval rendelkezik – jelenleg több mint 600 cikkelemet forgalmaz. A regálon találkozhattunk legfrissebb újdonságaival, például az idei nyártól kapható Fa Fruit Me Up termékcsaláddal, mely a fiatalokat hivatott célozni; a megújult Palette Intensive Color Creme hajfestékekkel, vagy a Schwarzkopf és Claudia Schiffer együttműködéséből született, Essence Ultime & Styliste Ultime termékcsaláddal.

Érzékek iskolája

A prémium minőségű, legfejlettebb papíripari technológiákat alkalmazó, piacvezető Zewa márka termékeit 1995 óta a svéd SCA cégcsoport gyártja és forgalmazza.

Toalettpapír kategóriában 2014-ben került bevezetésre az egyedülálló, toaletten lehúzható Aqua Tube® toalettpapír-guriga. A tavalyi évben a nedves toalettpapírok is megújultak, a bőrgyógyászatilag tesztelt termékek, akárcsak a gurigák, nyugodtan lehúzhatók a toaletten.

Idei újdonság a Zewa Almond Milk 4 rétegű, mandulatejjel átitatott, illatosított, kényeztető toalettpapír.

Akik látták az Avatar című filmet, azok újraélhették emlékeiket. A bemutatóteremben az érdeklődők élő növényekkel találkozhattak, amelyek a lámpa lekapcsolása után világítottak a sötétben. A magyar szabadalommal védett eljárás során a növényeket egy 100%-os növényi alapú eleggyel kezelik, melynek hatására a kezelt felületek napfénnyel vagy valamilyen mesterséges fény által feltöltve világítanak 4-5 órán keresztül.

Kedvenceink jövője

Kilépve az elvarázsolt világból a Nestlé Purina szakértelmével készült, 100%-ban teljes értékű állateledelekkel és kiegészítő jutalomfalatokkal találkoztunk. A Purina interaktív installációjának segítségével a gazdi megtudhatja, hogy miben különböznek a különböző típusú eledelek, és kiválaszthatja a legjobbat kedvencének.

A standon az INTERTON Group által forgalmazott HyperSound parametrikus hangsugárzók precízen irányított hangnyalábjának segítségével a közvetlen környezet zavarása nélkül, privát hangzónákat hozhatnak létre nyilvános terekben. A HyperSound sugárzási terében a hallgató mindössze egy lépéssel ki- vagy beléphet a kiválóan érthető hangzónából.

Minden jó, ha vége jó

A kasszáknál Laurel terméke, az eBlokk debütált, amelynek segítségével a vásárlások bizonylatait a vevők nem papíralapon tárolják, hanem akár a mobiltelefonjukon egy elektronikus számlakezelő fiókban, ahonnan bármikor előkereshetik, összegezhetik, elemezhetik költéseiket. Amellett, hogy segíti a tudatos vásárlástervezést és környezetkímélő megoldás, a tartós, műszaki cikkeknél akár a garanciát igazoló blokk is eltárolható ilyen formában.

A MasterClean több mint 12 éve nyújtja szolgáltatásait ügyfeleinek, ami teljes körű takarítást, zöldterület-gondozást, vagyonvédelmi és műszaki karbantartást jelent az ország teljes területén irodaházaktól bevásárlóközpontokon át egészen az állami közintézményekig. A Szent György Biztonsági Megoldások integrált vagyonvédelmi és biztonságmenedzsment-szolgáltatásokat nyújt, és valamennyi kollégájuk a biztonságmenedzsment egyes részterületein elismert, kiváló szakember.

Az élményben bővelkedő Future Store a túra végeztével Almdudler-kóstolóval és a Zewa ajándékával kedveskedett látogatóinak.

Az áruház mellett kiállított Opel Movano Food Truck második generációja az egyik legújabb, leginnovatívabb átalakított Opel-termék, szinte egyedülálló a piacon. A felépítmény ideális megoldást kínál azok számára, akik az értékesítési tevékenységüket mobil eszköz igénybevételével kívánják megoldani.

Kapcsolódó cikkeink