Magazin: Lassan figyelni kezdenek a kalóriákra
Valami megmozdult 2008-ban, amikor Rudy Giuliani, New York akkori polgármestere előírta a 20 üzletnél többel rendelkező gyorsétterem-láncoknak ételeik kalóriatartalmának kifüggesztését az eladótérben, így téve lehetővé a vásárlók tudatosabb választását.
Az intézkedés közel annyi vitát generált, mint a nemrégiben bejelentett szabályterv a nagyadagos cukros üdítőitalok forgalmazásának tiltásáról a vendéglátóhelyeken, sporteseményeken. Az először megingathatatlannak hitt fogyasztói attitűd azonban lassan változni kezdett, és a fogyasztók egyre szélesedő rétege kezdett figyelni a kiírt kalóriákra. 2012-ben a hasonló változásoknak nem egyszer elébe menő McDonald’s pedig odáig jutott, hogy számos üzlete ajánlatában már csoportonként emelik ki a 400, 300, 200, illetve 100 kalóriánál kisebb energiatartalmú elemeket étlapjukon. (Sok élelmiszer-ipari cég is ilyen „nagyságú” porciókban árusítja már snack jellegű termékeit.)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >