Magazin: Ikon a négyzeten
Megkérdőjelezhetetlenül eredeti pr-ötlettel lepték meg Debrecen lakóit és ismert polgárait a helyi Ikon étterem tulajdonosai: étlapjukra teszik a város díszpolgárainak, Pro Urbe-díjazottjainak kedvelt ételeit. Persze az elgondolás nem ettől különleges (és zseniális), hanem hogy a projekt az üzlet nevéhez szellemesen kapcsolódva, „Bemutatjuk Debrecen Ikonjait” elnevezéssel működik; a feltehetően közkedvelt személyiségeknek a szakmailag elismert étteremhez kötése a többségben egyértelműen pozitív asszociációkat ébreszt.
A kezdeményezést – természetesen – a város is felkarolta. Az akció folyamatos, hiszen a kiválasztott „híresemberek” kedvencei egyesével kerülnek az étlapra, így állandó témát biztosítanak a helyi sajtónak, minden alkalommal törvényszerűen pozitív reklámot is csinálva az étteremnek. És mindezt a tulajdonosok minimális költséggel tudják megvalósítani!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >