Magazin: Ikon a négyzeten
Megkérdőjelezhetetlenül eredeti pr-ötlettel lepték meg Debrecen lakóit és ismert polgárait a helyi Ikon étterem tulajdonosai: étlapjukra teszik a város díszpolgárainak, Pro Urbe-díjazottjainak kedvelt ételeit. Persze az elgondolás nem ettől különleges (és zseniális), hanem hogy a projekt az üzlet nevéhez szellemesen kapcsolódva, „Bemutatjuk Debrecen Ikonjait” elnevezéssel működik; a feltehetően közkedvelt személyiségeknek a szakmailag elismert étteremhez kötése a többségben egyértelműen pozitív asszociációkat ébreszt.
A kezdeményezést – természetesen – a város is felkarolta. Az akció folyamatos, hiszen a kiválasztott „híresemberek” kedvencei egyesével kerülnek az étlapra, így állandó témát biztosítanak a helyi sajtónak, minden alkalommal törvényszerűen pozitív reklámot is csinálva az étteremnek. És mindezt a tulajdonosok minimális költséggel tudják megvalósítani!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >