Magazin: Ikon a négyzeten
Megkérdőjelezhetetlenül eredeti pr-ötlettel lepték meg Debrecen lakóit és ismert polgárait a helyi Ikon étterem tulajdonosai: étlapjukra teszik a város díszpolgárainak, Pro Urbe-díjazottjainak kedvelt ételeit. Persze az elgondolás nem ettől különleges (és zseniális), hanem hogy a projekt az üzlet nevéhez szellemesen kapcsolódva, „Bemutatjuk Debrecen Ikonjait” elnevezéssel működik; a feltehetően közkedvelt személyiségeknek a szakmailag elismert étteremhez kötése a többségben egyértelműen pozitív asszociációkat ébreszt.
A kezdeményezést – természetesen – a város is felkarolta. Az akció folyamatos, hiszen a kiválasztott „híresemberek” kedvencei egyesével kerülnek az étlapra, így állandó témát biztosítanak a helyi sajtónak, minden alkalommal törvényszerűen pozitív reklámot is csinálva az étteremnek. És mindezt a tulajdonosok minimális költséggel tudják megvalósítani!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >