Magazin: Így fejleszd az éttermedet

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 09. 02. 07:50

Koncepciót és nevet váltott Budapest egyik legkarakteresebb étterme, a Haxen Király, amelynek új neve Király 100 Gastro Corner. És ahogy működésének elmúlt 22 évében már nemegyszer megtörtént, tulajdonosai az üzletet most is felfelé pozicionálták. Az Király 100 evolúciós fejlődését tanítani lehetne!

Horeca_Koncepció_Haxen 1

Horeca_Koncepció_Haxen 2


A kevéssé felkapott környéken működő étteremben Radvánszky Attila és Éva nem a mindenkori divatos trendekhez, hanem a fogyasztói igények változásaihoz alkalmazkodnak.

– Lassan elöregszik az eredetileg választott célcsoportunk, és a jó csülök, amelyről híresek voltunk, ma már nem jelent valódi hívószót – elemez Radvánszky Attila –, töredéke fogy a 10 évvel ezelőtti mennyiségnek. Néhány év óta nagy választékban kínáljuk a prémium steakeket, és korszerű étlappal dolgozunk, de úgy ítéltük meg, hogy a változásokat sokkal intenzívebben kell kommunikálnunk. Most nemcsak a név újult meg, de az étlap is felfrissült, többek között annak köszönhetően, hogy a szakmaszerte jól ismert, nagy külföldi gyakorlattal is rendelkező Kerekes Sándort sikerült megnyernünk konyhafőnöknek. A séfnek a legmodernebb konyhai eszközök állnak rendelkezésére.

Főételeink többségükben továbbra sem a kímélő kategóriába tartoznak (a minőség mellett a mennyiségre is odafigyelünk), áruk – a steakeket nem számítva – 2650 és 4350 forint között mozog. Az italárak változatlanok, választékukat viszont ésszerűsítettük. Az új stílusnak megfelelően bővült a borválaszték, és bár továbbra is fontos szerepet kap a sör, a hangsúlyok változása miatt a nagy csapot kivettük a pultból. Ami nem változott: rendezvényekben továbbra is nagyon otthon vagyunk, ha kell, a kétszintes étteremben akár 180 fős csapatokat is tudunk fogadni.

Kapcsolódó cikkeink