Magazin: Gombóc a pohárban
Különleges ízhatás, egyedi textúrájú, hűsítő italok – új, Magyarországon eddig szinte ismeretlen trendet készül népszerűvé tenni a Carte d’Or: a jégkrémalapú koktélok fogyasztását. A nyár sokat ígérő, izgalmas projektjéről Sonkoly Tamás, az Unilever brand managere számol be olvasóinknak.
A jégkrém a finom felfrissülés mellett a szórakozásról, az izgalmas újdonságokról is szól. Így aztán folyamatosan keressük az új lehetőségeket, amelyekkel kellemes meglepetést okozhatunk a Carte d’Or kedvelőinek. Így jutottunk el a jégkrémkoktélok gondolatához is.
Az ötlet magas színvonalú megvalósításához megfelelő partnereket kellett választanunk; így több releváns szakértővel dolgoztunk együtt a részletek kidolgozása során.
Élvezet…
Az italok megalkotásával Ódor András bartendert bíztuk meg. Vele egyeztetve gyorsan ráéreztünk, hogy a siker kulcsa az, ha szabad kezet adunk neki. Mindössze azt kértük tőle, hogy kísérletezzen olyan italok keverésével, amelyeknek a Carte d’Or az egyik fő összetevője. András kiváló szakember, elképesztően jó munkát végzett. Kezdetben azt hittem, hogy a koktélok majd egyformák, krémlikőr jellegűek lesznek, de egyáltalán nem így történt. Minden koktél nagyon egyedi, nagyon karakteres, és mégis harmonikus ízű. A jégkrém nem uralja az ital ízvilágát, de jól kivehető, fontos eleme az összhatásnak. Volt olyan érzésem, hogy még maga András is meglepődött, mennyire jól sikerültek a koktéljai. Meglehet, a Carte d’Or a továbbiakban is kedvenc koktélalapanyagai közé tartozik majd.
8 koktéllal készülünk a nyárra, ezek mindegyike kapható alkoholmentesen – így is nagyon finomak – vagy ízlés szerint rummal, vodkával. Persze a pultos azt az alkoholfajtát ajánlja, amelyik az adott koktélhoz illik, de a vendég kérheti a másikat, vagy éppen más ízű, a recepttől eltérő jégkrémet italába.
Az idei nyarat tesztidőszaknak tekintjük. Amennyiben elképzeléseink és üzleti terveink beválnak, a Carte d’Or jégkrémkoktélok az elkövetkező nyarakon is elérhetőek lesznek.
…és üzlet
Ezek a koktélok – azonfelül, hogy optimális esetben extraprofitot hoznak – jelentős presztízsértéket és támogatást nyújthatnak az egész Algida márkának, illetve azon belül a Carte d’Or gombócolós jégkrémeknek. Fogyasztóiknak olyan kellemes élményt adnak, amely hosszabb távon is pozitív asszociációkat kelt majd a márkával való találkozáskor. Biztosak vagyunk benne, hogy sok ezren fogják megosztani koktélos fotóikat a Facebookon és az Instagramon, ezzel erősítve a Carte d’Or képét is.
A részvételt a projektben elsősorban jól bevált, megbízható, régi partnereinknek ajánlottuk fel, hiszen egy ilyen fontos tesztben részt venni bizalmi kérdés is. Ugyanakkor meglepve tapasztaltuk, hogy meghallva a hírt milyen sok vendéglátós kapott a lehetőségen – így most az eredetileg tervezettnél jóval szélesebb körben gyűjthetünk tapasztalatokat. Jó látni, hogy a szakmában dolgozók már kezdettől mennyire hisznek a sikerben, és mennyire részeseivé is akarnak válni annak.
Olyan helyszínekre fókuszálunk, ahol sokan vannak, de nem rohannak az emberek, hanem inkább a szórakozási lehetőségeket keresik, nyitottak minden érdekességre – például strandok, sétálóutcák, turistanegyedek. Már idén is tucatnyi pult készült, illetve több partnerünk saját üzletében biztosít megfelelő „infrastruktúrát” egy szűkített koktélválaszték kínálásához.
Talán nem túlzás, ha azt mondom, trendet formálunk; azt reméljük, hogy a nálunk alig ismert jégkrémkoktélozás szerte az országban népszerűvé válik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >Tanuljunk nyelveket – A nap képe
Frenetikus szövegfordítások – a leiterjakab FB oldalán találtuk, és persze…
Tovább olvasom >