Magazin: Foodstagram és eladásösztönzés
Az ázsiai konyha népszerűségére, és persze 25 éves piaci tapasztalatára építve készíttette el telefonos applikációját a Svédországban működő, ázsiai élelmiszer-ipari termékek importjára és forgalmazására specializálódó CT Food nevű vállalkozás.
A szolgáltatás lényege, hogy az alkalmazás letöltője az étteremben okostelefonnal készített fotót az általa kedvelt fogásokról (a „foodstagramot”) elküldheti a CT Foodnak, akik válaszban eljuttatják hozzá az adott étel receptjét, és – minthogy minden alapanyag egy külön hashtag-hez lett linkelve – „kérés” esetén azok leírását, valamint, hogy milyen kiszerelésben, hogyan érhetőek el a cégnél. Tipikus win-win szituáció: a vendég őt érdeklő speciális információkhoz jut, valamint előnyös vásárlási lehetőséghez, a CT Food pedig speciális és nem utolsósorban fizetőképes piaci szegmenst ér el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >