Magazin: Foodstagram és eladásösztönzés
Az ázsiai konyha népszerűségére, és persze 25 éves piaci tapasztalatára építve készíttette el telefonos applikációját a Svédországban működő, ázsiai élelmiszer-ipari termékek importjára és forgalmazására specializálódó CT Food nevű vállalkozás.
A szolgáltatás lényege, hogy az alkalmazás letöltője az étteremben okostelefonnal készített fotót az általa kedvelt fogásokról (a „foodstagramot”) elküldheti a CT Foodnak, akik válaszban eljuttatják hozzá az adott étel receptjét, és – minthogy minden alapanyag egy külön hashtag-hez lett linkelve – „kérés” esetén azok leírását, valamint, hogy milyen kiszerelésben, hogyan érhetőek el a cégnél. Tipikus win-win szituáció: a vendég őt érdeklő speciális információkhoz jut, valamint előnyös vásárlási lehetőséghez, a CT Food pedig speciális és nem utolsósorban fizetőképes piaci szegmenst ér el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >Szállodák a fenntarthatóságért
Becslések szerint a kereskedelemben keletkező élelmiszer-pazarlás 10%-áért a szállodák felelősek…
Tovább olvasom >Fagylalttorta Disneylandben – A nap videója
Így készül a Miki egér torta a Disney Springs-i Amorette…
Tovább olvasom >