Magazin: Foodstagram és eladásösztönzés
Az ázsiai konyha népszerűségére, és persze 25 éves piaci tapasztalatára építve készíttette el telefonos applikációját a Svédországban működő, ázsiai élelmiszer-ipari termékek importjára és forgalmazására specializálódó CT Food nevű vállalkozás.
A szolgáltatás lényege, hogy az alkalmazás letöltője az étteremben okostelefonnal készített fotót az általa kedvelt fogásokról (a „foodstagramot”) elküldheti a CT Foodnak, akik válaszban eljuttatják hozzá az adott étel receptjét, és – minthogy minden alapanyag egy külön hashtag-hez lett linkelve – „kérés” esetén azok leírását, valamint, hogy milyen kiszerelésben, hogyan érhetőek el a cégnél. Tipikus win-win szituáció: a vendég őt érdeklő speciális információkhoz jut, valamint előnyös vásárlási lehetőséghez, a CT Food pedig speciális és nem utolsósorban fizetőképes piaci szegmenst ér el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >