Magazin: Egészségünkre!

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 12. 08. 07:40

A meghűléses időszak nagyjából októbertől áprilisig tart – az időjárás függvényében. Ez az időszak a megfázásos tünetek kezelésére alkalmas, vény nélkül kapható termékek fő szezonja.

– Kiszerelések terén a legtöbb gyártó arra törekszik, hogy minél könnyebben adagolható termékeket állítson elő. Adagolófej, mérőpohár, kis adagolókanál szinte minden esetben fellelhető. A vásárlónak szóló termékelőnyök: a napi egyszeri bevétel, a kellemes gyümölcsös-édes íz, a „to go” csomagolások mind a komfortérzetet szolgálják – jellemzi a piacot Török Judit, a Naturprodukt Kft. kereskedelmi vezetője.

A Naturprodukt Kft. több mint 20 éve forgalmazza Magyarországon a megfázásos tünetek kezelésére alkalmas Dr. Theiss brandet, amelyben hagyományos növényi gyógyszerek, gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők is megtalálhatók.

Termékkategóriák szempontjából a vitaminok és az étrend-kiegészítők online forgalma évről évre jelentősen növekszik. A drogérialáncok, valamint a hiper- és szupermarketek kínálata is dinamikusan bővül ezen a téren.

– Azt tapasztaljuk, hogy csak azon vevők vásárolnak az ilyen nagy áruházláncoknál, akik rendelkeznek némi termékismerettel – teszi hozzá Török Judit. – Itt lehetőség van új vevőket megcélozni, akiket pluszinformációval láthatunk el a termékeinkről. Forgalmunkban jelentősek továbbá a patikaláncok is.

A Dr. Theiss márkaépítése a kezdeti, megbízhatóságon alapuló szájhagyományon túl mára a marketingelemek széles körét tartalmazza: folyamatosan megjelennek a különféle patikaláncok hirdetési felületein, valamint a drogérialáncok újságjaiban is.

Az árakciókat igyekeznek a hangsúlyozott termékkihelyezéssel még figyelemfelkeltőbbé tenni.

Mivel a vevők egyre inkább a természetes/növényi hatóanyagok és vitaminok felé orientálódnak, így a gyártók is ennek megfelelően igyekeznek bővíteni a termékpalettájukat. A hangsúly a megelőzésen, a fittségen és jó közérzet fenntartásán van.

Alig egy éve az Additiva forró italokkal bővült ki a Naturprodukt portfóliója. Ez az italpor C-vitamint, cinket és D-vitamint tartalmaz, mely összetevők hozzájárulnak az immunrendszer normál működéséhez.

Köhögésre ajánlja a cég a Dr. Theiss Lándzsás útifű köhögés elleni cukorkát, amely a lándzsásútifű-kivonat és az értékes méz összetevői révén jótékonyan hat a torokra. Az idei szezon újdonsága a Zirkulin Husten szopogatópasztilla, amely a lándzsásútifű-kivonat mellett cinket és propoliszt tartalmazó étrend-kiegészítő édesítőszerrel.

A karácsonyi időszak sokszor együtt jár a stresszel, ilyenkor hajlamosak vagyunk rá, hogy könnyen túlterheljük a szervezetünket. Ez sokszor eredményez fáradtságot, kimerültséget, figyelmetlenséget.

Ha ezt tapasztaljuk magunkon, gyermekünkön, érdemes rá odafigyelni, mert ezek a vashiány tünteti is lehetnek. A vashiány a mai társadalom nagy részét érinti. Erre a problémára fejlesztették ki a Hübner Iron VITAL® F szirupot.

Kapcsolódó cikkeink