Magazin: Csurgatórium
A tápiószecsői Hisztéria cukrászda kreatív eladásösztönző ötleteiből merítettünk már innovációs rovatunkhoz. A hely működtetői úgy vélik: a fagylaltozás élményének igencsak fontos eleme a tölcsér. Abból indulnak ki, hogy egy fagylaltozóba sok gyerek jár, akiknek fel lehet ébreszteni a kíváncsiságát, akár az ostya színéről, ízéről vagy díszítéséről van szó. A Hisztériában a dekoráció részét képezi a fal, melyet színes tölcsérek borítanak – ez néha még az először betérő felnőtt vendégnek is wow-élményt jelent.
Ami viszont biztosan minden korosztály kedvére van: a tölcsérek aljába mindenkinek jár némi folyékony csokoládé az erre a célra felállított csapból. A fagylaltok ára minőségüknek megfelelően lett megállapítva, amelybe bele kell férnie egy ilyen kedveskedésnek a vendég elégedettsége érdekében – vélik a jó üzleti érzékű tulajdonosok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >