Magazin: Csurgatórium
A tápiószecsői Hisztéria cukrászda kreatív eladásösztönző ötleteiből merítettünk már innovációs rovatunkhoz. A hely működtetői úgy vélik: a fagylaltozás élményének igencsak fontos eleme a tölcsér. Abból indulnak ki, hogy egy fagylaltozóba sok gyerek jár, akiknek fel lehet ébreszteni a kíváncsiságát, akár az ostya színéről, ízéről vagy díszítéséről van szó. A Hisztériában a dekoráció részét képezi a fal, melyet színes tölcsérek borítanak – ez néha még az először betérő felnőtt vendégnek is wow-élményt jelent.
Ami viszont biztosan minden korosztály kedvére van: a tölcsérek aljába mindenkinek jár némi folyékony csokoládé az erre a célra felállított csapból. A fagylaltok ára minőségüknek megfelelően lett megállapítva, amelybe bele kell férnie egy ilyen kedveskedésnek a vendég elégedettsége érdekében – vélik a jó üzleti érzékű tulajdonosok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >