Magazin: Beaujolais nouveau
Becsben tartják a litvánok az újbort: a McCain Vilnius ügynökség minden évben új, limitált mennyiségben készített, különleges kiszereléssel tiszteleg előtte (ami persze remek lehetőség friss gondolkodásmódjuk reklámozására is).
A tavalyi termésből készült beaujolais nouveau „palackozását” nézve tényleg jó adag kreativitás lehet a cég kommunikációs szakembereiben. Koncepciójuk: az újbor nem az italok csúcsa, de arról sokak számára emlékezetes, hogy könnyen megfesti fogyasztója fogát, ajkait. A képünkön látható boroskanna tehát nem valami újszerű bag-in-box próbálkozás, hanem az, aminek látszik: festékesedény, amelyből persze megfelelően kulturáltan lehet önteni is, hiszen ellátták az optimális csappal. A dobozon használati utasítás is olvasható arról, hány pohártól milyen színárnyalatot várjon a borissza!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya a nyarat követően sem lassít, szeptemberben közel 33,2 milliárd forintot költöttek az emberek, 7 százalékkal többet, mint tavaly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visszatér a Hooters: újra a legendás pincérnők adják a márka lényegét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Chez mélyhűtő!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
