Magazin: Beaujolais nouveau
Becsben tartják a litvánok az újbort: a McCain Vilnius ügynökség minden évben új, limitált mennyiségben készített, különleges kiszereléssel tiszteleg előtte (ami persze remek lehetőség friss gondolkodásmódjuk reklámozására is).
A tavalyi termésből készült beaujolais nouveau „palackozását” nézve tényleg jó adag kreativitás lehet a cég kommunikációs szakembereiben. Koncepciójuk: az újbor nem az italok csúcsa, de arról sokak számára emlékezetes, hogy könnyen megfesti fogyasztója fogát, ajkait. A képünkön látható boroskanna tehát nem valami újszerű bag-in-box próbálkozás, hanem az, aminek látszik: festékesedény, amelyből persze megfelelően kulturáltan lehet önteni is, hiszen ellátták az optimális csappal. A dobozon használati utasítás is olvasható arról, hány pohártól milyen színárnyalatot várjon a borissza!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >