Magazin: Az új prémium borcsalád
A Magnus a Canter Borház prémium minőségű, kiemelt borcsalád kialakulásának folyamatáról Istvándi Tamás értékesítési vezető számolt be olvasóinknak.
A 2013-as megjelenést hosszas tervezés és szorgalmas munka előzte meg a szőlőtáblákon és a pincében. A borház indulásának évében, 2012-ben szüretelt vörösborok a legkiválóbb dörgicsei területekről származtak, erjesztésük és érlelésük során pedig különös figyelmet kaptak azzal a céllal, hogy érlelésük végeztével a Borház prémiumboraiként ízlelhető és szerethető mementói legyenek a Canter Borház megszületésének.
A Magnus borok emblematikus, több tagból álló címkéinek legérdekesebb része a hascímke közepét adó arany sáv, melyen minden palack egyedi sorszáma látható, ezáltal jelezve a borok egyediségét és megismételhetetlenségét. A fajtánként 12.000 palackos sorozat minden darabja tehát sorszámozottan kerül ki a pincéből.
A Magnus név a magnus szóból ered, jelentése nagy, kiterjedt, nagyméretű struktúra, mely remekül illik ezekre a nehéz, telt és valóban szépen strukturált fehér és vörösborokra. Heinrich Magnus 1853-as felfedezése nyomán egy fizikai jelenség is ezt a nevet viseli; szemléletes példája a labdarúgásból ismert csavart labda, mely a gólszerzés egy látványos és biztos módja. A borok kiemelkedő minősége és barátságos árazását megismerve elmondható, hogy a Magnus borok a Canter borház csavart labdái.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az év elején tovább erősödött a turizmus – ágazati kitekintő
2025 januárjában egymillió vendég érkezett a turisztikai szálláshelyekre, ahol közel…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a főváros mellett Eger, Szeged és Pécs vonzotta a legtöbb vendéget télen
A főváros mellett Eger, Szeged és Pécs vonzotta a legtöbb…
Tovább olvasom >NGM: a 2024-es rekordévet követően 2025-ben is hasít a turizmus, januárban 18 százalékkal több vendég érkezett a hazai szálláshelyekre
A hazai turizmus lendületesen kezdte az évet: 2025 januárjában országszerte…
Tovább olvasom >