Magazin: Auchan: javuló eredmények
Az Auchan Magyarország Kft. 2014-ben 326 milliárd forintos éves bruttó forgalmat ért el 19 áruházban és a hozzájuk tartozó 16 üzemanyagtöltő állomáson. A vállalat EBITDA eredménye az elmúlt évben 8,5 milliárd forintra emelkedett, amely 52 százalékos fejlődést jelent.
A lánc a működési költségeit 3,6 százalékkal csökkentette: többek között az energia- és karbantartási költségek további mérséklésével, a csomagolóanyag- és a reklámköltségek újragondolásával.
A cég immár második éve a beruházásait tekintve önfinanszírozó volt, sem banki hitelt, sem csoport szintű finanszírozást nem használt fel. 2014-ben a 4,8 milliárd forintnyi beruházás feléből öt új üzemanyagtöltő állomást adott át.
Tavaly a vásárlók száma az előző évhez képest 2 millióval emelkedett, elérte a 42 milliót. Az áruházlánc 2014. október 3-án mutatta be az Auchan Bizalomkártyát, mellyel törzsvásárlói számára nyújt további kedvezményeket a már megszokott diszkontárak mellett.
2014 ben több mint 300 új első áras és mintegy 400 Auchan márkás terméket vezettek be. A vásárlók Magyarországon jelenleg mintegy 4400 saját márkás termék közül válogathatnak, melyekből közel 1300 élelmiszer.
– 2015-ben kiemelt figyelmet fordítunk a Bizalomkártya fejlesztésére, amelyet 2015. március 9-től vásárlóink már a benzinkutakon is használhatnak. Emellett 2015-ben nagy szerepet szánunk a saját márkás termékek fejlesztésének, terveink szerint 800 új terméket fogunk bevezetni, egyre több prémium minőségű termékkel bővítve a saját márkás kínálatot. Idén ünnepli vállalatunk 17. születésnapját, nagy öröm számunkra, hogy a 17. benzinkutunkat is átadhattuk májusban, ezúttal Debrecenben. Célunk, hogy mind a 19 áruházunk mellett üzemeltessünk diszkont töltőállomást is! – árulta el Dominique Ducoux, a cég vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >