Magazin: Aranyérmesek és különdíjasok

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 09. 04. 06:18

Hetedik alkalommal rendezte meg lapunk „Az év legsikeresebb promóciója” versenyt, amelynek ünnepélyes díjátadójáról és a hozzá kapcsolódó szakmai napról előző számunkban számoltunk be. A bronz- és ezüstérmeseket is bemutattuk. Most pedig az első
helyezettek és a különdíjasok mutatkoznak be.

Ital_Arany_Coca-cola_Z_opt

2008-óta a Trade magazin a Nielsen, a Trade Marketing Klub és a POPAI Magyarország szakmai támogatásával hirdeti meg „Az év legsikeresebb promóciója” versenyt, amelyre immár 7 kategóriába lehet nevezni: élelmiszer, ital, non-food, horeca, kereskedelem, online és non-FMCG. Idén összességében rekordszámú nevezés érkezett. A korábbi évekhez hasonlóan most is az élelmiszer és a kereskedelmi kategória volt a legnépszerűbb.

A pályamunkákat először 10 tagú szakmai zsűri értékelte a megszokott szigorú – célcsoportelérés, budgethatékonyság, kreativitás, egyediség, komplexitás, eredményesség – szempontrendszer szerint. A Nielsen a tavalyihoz hasonlóan fókuszcsoportos kutatással vizsgálta meg a nevező aktivitásokat.

Az eredményhirdetés és díjátadás napján a gazdag szakmai program, érdekes előadások után került sor az ünnepélyes eredményhirdetésre. A helyezettek oklevelet, herendi emlékplakettet, a Trade magazin által felajánlott kedvezménycsekket és kényeztető pihenésre jogosító ajándékvouchert vehettek át. A kategóriánkénti aranyérmesek pedig ott, a helyszínen megtudva az eredményt, azonnal prezentálták is a nyertes promóciót.

Kategóriától és iparágtól függetlenül az jellemzi a nyertes pályamunkákat, hogy egy-egy egyéni ötletre és megvalósításra épülnek, vagy széles körű, kreatív kommunikáció veszi körül őket, amelyben az online és a vásárlás helye is kiemelt figyelmet kap.

Hamarosan meghirdetésre kerül a nyolcadik megmérettetés, „Az év legsikeresebb promóciója” 2015 verseny, amelyre már most érdemes gyűjteni a beküldendő anyagokat.

Kapcsolódó cikkeink