Magazin: Adakozó vagyok
Magyarországon 1,8 millió tonna élelmiszer-felesleg kerül a szemétbe – ennek jó része sok esetben még fogyasztható lenne, miközben Magyarországon több mint 200 000 ember számára az jelenti a problémát, hogy nem tud mit az asztalra tenni.
A Magyar Élelmiszerbank 2015-ben 2600 tonna élelmiszert mentett meg és osztott szét több ezer rászoruló között országszerte. Az Élelmiszerbank #szerencsesvagyok elnevezésű új kampányával most az élelmiszerpazarlás és az éhezés elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet. A május elején indult kampányhoz egyszerűen lehet csatlakozni a közösségi médiumok felületein egy ételfotó megosztásával, amelyen a #szerencsesvagyok és #elelmiszerbank hashtagek tűnnek fel, vagy akár az 1 százalékos adófelajánlással (adószám: 18120141-2-42).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >