Magazin: Adakozó vagyok
Magyarországon 1,8 millió tonna élelmiszer-felesleg kerül a szemétbe – ennek jó része sok esetben még fogyasztható lenne, miközben Magyarországon több mint 200 000 ember számára az jelenti a problémát, hogy nem tud mit az asztalra tenni.
A Magyar Élelmiszerbank 2015-ben 2600 tonna élelmiszert mentett meg és osztott szét több ezer rászoruló között országszerte. Az Élelmiszerbank #szerencsesvagyok elnevezésű új kampányával most az élelmiszerpazarlás és az éhezés elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet. A május elején indult kampányhoz egyszerűen lehet csatlakozni a közösségi médiumok felületein egy ételfotó megosztásával, amelyen a #szerencsesvagyok és #elelmiszerbank hashtagek tűnnek fel, vagy akár az 1 százalékos adófelajánlással (adószám: 18120141-2-42).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Indul a „Micsoda malacunk van!” sertéshús-népszerűsítő kampány
A magyar termékek vásárlása a nemzetgazdaságot támogatja, munkahelyek megtartását segíti,…
Tovább olvasom >KPMG: Egyszerre optimisták, aggódnak és izgatottak a magyarok, ha AI-ról van szó
A KPMG és a Melbourne-i Egyetem közös nemzetközi kutatása szerint…
Tovább olvasom >