Magazin: A szerelem erejével

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 03. 21. 10:50

Kezelhetjük promócióként, vagy éppen a gyorséttermek átpozicionálódási kísérleteinek elemeként, de mindenképpen jó ötletnek tartjuk az amerikai White Castle gyorsétteremlánc Valentin-napi kezdeményezését. Idén február 14-én este a több mint 400 üzlettel rendelkező hálózat „Love Castle”-ra keresztelkedett át, és várták a szerelmeseket.

Az USA-ban egy kétszemélyes Valentin-napi vacsora a kutatások szerint átlagosan 140 dollárba kerül – de miért pont ezen spóroljanak az éttermi vendéglátásban számunkra elképzelhetetlen mennyiségű pénzt költő amerikaiak. A pénz persze tényező, de feltehetően nemcsak a spórolás, hanem az igazán eredeti elgondolás vonzotta a vendégeket a gyorsétterembe, ahol – nem olyan nehéz elképzelni – stílszerű díszítés, asztali gyertya és az alkalomra készített étlap várta őket. A kínált fogások megosztásra kínált kétadagos ételek voltak, a különböző ízlésű pároknak pedig combókat kínáltak. Bort, pezsgőt BYOB rendszerben vihettek a vendégek – igaz, koccintani a Mumm pezsgővel is csak a helyi papírpohárral lehetett. Az ötlet zsenialitásáról – sok most nem említett ok miatt is – szakdolgozatot lehetne írni, e rovatban nem ragozzuk tovább a témát, a lényeg: idén Valentinkor tízezer pár ünnepelt a Love Castle-okban. Csodálkoznánk, ha jövőre nem lelnének számos utánzóra.

Kapcsolódó cikkeink