Magazin: A szerelem erejével
Kezelhetjük promócióként, vagy éppen a gyorséttermek átpozicionálódási kísérleteinek elemeként, de mindenképpen jó ötletnek tartjuk az amerikai White Castle gyorsétteremlánc Valentin-napi kezdeményezését. Idén február 14-én este a több mint 400 üzlettel rendelkező hálózat „Love Castle”-ra keresztelkedett át, és várták a szerelmeseket.
Az USA-ban egy kétszemélyes Valentin-napi vacsora a kutatások szerint átlagosan 140 dollárba kerül – de miért pont ezen spóroljanak az éttermi vendéglátásban számunkra elképzelhetetlen mennyiségű pénzt költő amerikaiak. A pénz persze tényező, de feltehetően nemcsak a spórolás, hanem az igazán eredeti elgondolás vonzotta a vendégeket a gyorsétterembe, ahol – nem olyan nehéz elképzelni – stílszerű díszítés, asztali gyertya és az alkalomra készített étlap várta őket. A kínált fogások megosztásra kínált kétadagos ételek voltak, a különböző ízlésű pároknak pedig combókat kínáltak. Bort, pezsgőt BYOB rendszerben vihettek a vendégek – igaz, koccintani a Mumm pezsgővel is csak a helyi papírpohárral lehetett. Az ötlet zsenialitásáról – sok most nem említett ok miatt is – szakdolgozatot lehetne írni, e rovatban nem ragozzuk tovább a témát, a lényeg: idén Valentinkor tízezer pár ünnepelt a Love Castle-okban. Csodálkoznánk, ha jövőre nem lelnének számos utánzóra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
20 éves a TV Paprika – A nap videója
Abban, hogy bátrabbak és kísérletezőbbek vagyunk a konyhában, mint két…
Tovább olvasom >A szervízdíj nem borravaló – itt a különbség a kettő között
Gyakran nagy bizonytalanság övezi, hogy a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Új magyar MICHELIN-csillagos és Green Star étterem
A mai napon a Michelin lerántotta a leplet arról, hogy…
Tovább olvasom >