Magazin: A piac úttörője – interjú Kamocsay Ákossal II.

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 05. 16. 09:30

Folytatjuk a héten kezdett interjúnkat Kamocsai Ákossal, aki néhány személyes kérdésünkre is választ adott. Ezután kollégáját, Dorn Zoltánt, a Hilltop Neszmély Zrt. belföldi kereskedelmi és marketing igazgatóját kérdeztük a cég marketingpolitikájáról.

Magazin A piac uttoroje

 

Mire a legbüszkébb eredményei közül?

A Hilltopra!

 

Hogyan reagál a kudarcra?

Nagyon zavar, ideges leszek tőle.

 

Hová szeretne eljutni, ahol még nem járt?

Dél-Amerikába.

 

Melyik borát vinné megmutatni egy francia borászatba?

Az Irsait, de néhány évjáratból a Pinot Gris-t és a Sauvignon Blanc-t is.

 

Szereti a fröccsöt?

Legjobban Sauvignon Blanc-ból.

 

És a sört?

Igen, de ritkán iszom.

 

Mi a kedvenc étele?

Az aranygaluska.

 

Mit iszik otthon a vacsorához?

Az Irsainkat.

 

Melyik a kedvenc étterme?

A Bock Bisztró, általánosságban pedig a mexikói éttermek.

 

Mit kóstolna szívesen, amit eddig nem?

Sokféle Armagnacot.

 

Ki tart a legszebb nőnek a világon?

Az egyhetes unokámat.

 

Marketingünk alapjai

Az elmúlt időszakban jelentősen változott belföldi kereskedelmi és marketingtevékenységünk – emelte ki Dorn Zoltán, a Hilltop kereskedelmi és marketing igazgatója.

A Hilltop borcsalád a piacon az egyik legjobb ár-értékű (best buy) termékcsalád. Sikerességét annak is köszönhetjük, hogy szinte az összes hiper- és szupermarketben megtalálhatóak termékeink, erőteljes polci megjelenésekkel, impulzív másodkihelyezésekkel. Így tudjuk igazán érvényesíteni az arculatunkat és így válik igazán feltűnővé, vonzóvá a vásárlók számára is.

Törekszünk arra, hogy a megbízhatóság, állandóság és a minőség is folyamatosan biztosítva legyen  minden évjáratban.

Cégfilozófiánk, „borok azoknak, akiknek nem mindegy”;szeretnénk elérni, hogy ne csak egy vékony borértő réteghez jussunk el, hanem egy szélesebb körrel is meg tudjuk ismertetni a megbízható minőség fogalmát. Fogyasztóink köre egészen a 20-as éveikben járó fiataloktól az idősebb korosztályig megoszlik, ezért is helyeztünk nagy hangsúlyt a jelenlegi címkevilágunk kialakítására is. Forgalmunk dinamikus növekedése is bizonyítja, hogy ha a jó minőség, szép csomagolással, és kedvező árral társul a sikerek elérhetőek!

Az innovációk területén mindig is a piac legaktívabb szereplői közé tartoztunk, számos területen mi alkalmaztunk először később itthon is széles körben elterjedő eszközöket, módszereket. A Hilltop készített először Magyarországon üde, friss, gyümölcsös borokat, reduktív technológiával. ,

A modern kiszerelési formák közül pedig elsőként használtuk például a korszerű műanyagdugót, a csavarzárat, és a bag-in-boxot is. Cimkevilágunk is újdonság volt az ódon tradicionális elemeket alkalmazó magyar borok címkéi között.

 

 

 

Kapcsolódó cikkeink