Magazin: A piac úttörője – interjú Kamocsay Ákossal II.
Folytatjuk a héten kezdett interjúnkat Kamocsai Ákossal, aki néhány személyes kérdésünkre is választ adott. Ezután kollégáját, Dorn Zoltánt, a Hilltop Neszmély Zrt. belföldi kereskedelmi és marketing igazgatóját kérdeztük a cég marketingpolitikájáról.
Mire a legbüszkébb eredményei közül?
A Hilltopra!
Hogyan reagál a kudarcra?
Nagyon zavar, ideges leszek tőle.
Hová szeretne eljutni, ahol még nem járt?
Dél-Amerikába.
Melyik borát vinné megmutatni egy francia borászatba?
Az Irsait, de néhány évjáratból a Pinot Gris-t és a Sauvignon Blanc-t is.
Szereti a fröccsöt?
Legjobban Sauvignon Blanc-ból.
És a sört?
Igen, de ritkán iszom.
Mi a kedvenc étele?
Az aranygaluska.
Mit iszik otthon a vacsorához?
Az Irsainkat.
Melyik a kedvenc étterme?
A Bock Bisztró, általánosságban pedig a mexikói éttermek.
Mit kóstolna szívesen, amit eddig nem?
Sokféle Armagnacot.
Ki tart a legszebb nőnek a világon?
Az egyhetes unokámat.
Marketingünk alapjai
Az elmúlt időszakban jelentősen változott belföldi kereskedelmi és marketingtevékenységünk – emelte ki Dorn Zoltán, a Hilltop kereskedelmi és marketing igazgatója.
A Hilltop borcsalád a piacon az egyik legjobb ár-értékű (best buy) termékcsalád. Sikerességét annak is köszönhetjük, hogy szinte az összes hiper- és szupermarketben megtalálhatóak termékeink, erőteljes polci megjelenésekkel, impulzív másodkihelyezésekkel. Így tudjuk igazán érvényesíteni az arculatunkat és így válik igazán feltűnővé, vonzóvá a vásárlók számára is.
Törekszünk arra, hogy a megbízhatóság, állandóság és a minőség is folyamatosan biztosítva legyen minden évjáratban.
Cégfilozófiánk, „borok azoknak, akiknek nem mindegy”;szeretnénk elérni, hogy ne csak egy vékony borértő réteghez jussunk el, hanem egy szélesebb körrel is meg tudjuk ismertetni a megbízható minőség fogalmát. Fogyasztóink köre egészen a 20-as éveikben járó fiataloktól az idősebb korosztályig megoszlik, ezért is helyeztünk nagy hangsúlyt a jelenlegi címkevilágunk kialakítására is. Forgalmunk dinamikus növekedése is bizonyítja, hogy ha a jó minőség, szép csomagolással, és kedvező árral társul a sikerek elérhetőek!
Az innovációk területén mindig is a piac legaktívabb szereplői közé tartoztunk, számos területen mi alkalmaztunk először később itthon is széles körben elterjedő eszközöket, módszereket. A Hilltop készített először Magyarországon üde, friss, gyümölcsös borokat, reduktív technológiával. ,
A modern kiszerelési formák közül pedig elsőként használtuk például a korszerű műanyagdugót, a csavarzárat, és a bag-in-boxot is. Cimkevilágunk is újdonság volt az ódon tradicionális elemeket alkalmazó magyar borok címkéi között.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >Tanuljunk nyelveket – A nap képe
Frenetikus szövegfordítások – a leiterjakab FB oldalán találtuk, és persze…
Tovább olvasom >