Magántőke-társaság vásárolja meg a Danone Horizon Organic és Wallaby üzletágát
A Platinum Equity vásárolja meg a Horizon Organic és a Wallaby üzletágakat a párizsi Danone SA-tól. A megállapodás feltételeit a felek nem hozták nyilvánosságra.
A Danone 2023 januárjában bejelentette, hogy mindkét üzletágra vonatkozóan stratégiai lehetőségeket vizsgál. A tranzakció lezárását követően a vállalat kisebbségi részesedést tart bennük.
A Horizon Organic egy USDA minősítésű bio tejtermékmárka, amelynek termékpalettáján tej, tejszínhab, tejszín, joghurt, sajt és vaj szerepel. A Wallaby ausztrál ihletésű görög joghurtot gyárt.
– A Horizon Organic egy ikonikus név a tejtermékek piacán, amelyet a fogyasztók jól ismernek és szeretnek – mondta Louis Samson, a Platinum Equity társelnöke. – A márka a minőség és az innováció terén az iparágban egyedülálló hírnevet szerzett magána. Nagyra értékeljük, hogy a Danone bízik abban, hogy képesek vagyunk erre az örökségre építeni, és támogatni a Horizon Organic önálló vállalatként való növekedését.
Adam Cooper, a magántőke társaság ügyvezető igazgatója hozzátette, hogy a prémium termékek, köztük a bio- és az értéknövelt termékek a kategória növekedésének motorjai.
A Platinum Equity portfóliójában jelenleg olyan élelmiszeripari vállalkozások is szerepelnek, mint a Biscuit International, a sajátmárkás édes kekszek európai gyártója, a Fantini Group Vini bortermelő és a tenger gyümölcseit forgalmazó Iberconsa. A korábbi befektetések közé tartozik az élelmiszer-alapanyag forgalmazó JM Swank, valamint az amerikai csomagolt hús- és pékárukat forgalmazó Harvest Meat Company.
Kapcsolódó cikkeink
Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >