Magántőke-társaság vásárolja meg a Danone Horizon Organic és Wallaby üzletágát
A Platinum Equity vásárolja meg a Horizon Organic és a Wallaby üzletágakat a párizsi Danone SA-tól. A megállapodás feltételeit a felek nem hozták nyilvánosságra.
A Danone 2023 januárjában bejelentette, hogy mindkét üzletágra vonatkozóan stratégiai lehetőségeket vizsgál. A tranzakció lezárását követően a vállalat kisebbségi részesedést tart bennük.
A Horizon Organic egy USDA minősítésű bio tejtermékmárka, amelynek termékpalettáján tej, tejszínhab, tejszín, joghurt, sajt és vaj szerepel. A Wallaby ausztrál ihletésű görög joghurtot gyárt.
– A Horizon Organic egy ikonikus név a tejtermékek piacán, amelyet a fogyasztók jól ismernek és szeretnek – mondta Louis Samson, a Platinum Equity társelnöke. – A márka a minőség és az innováció terén az iparágban egyedülálló hírnevet szerzett magána. Nagyra értékeljük, hogy a Danone bízik abban, hogy képesek vagyunk erre az örökségre építeni, és támogatni a Horizon Organic önálló vállalatként való növekedését.
Adam Cooper, a magántőke társaság ügyvezető igazgatója hozzátette, hogy a prémium termékek, köztük a bio- és az értéknövelt termékek a kategória növekedésének motorjai.
A Platinum Equity portfóliójában jelenleg olyan élelmiszeripari vállalkozások is szerepelnek, mint a Biscuit International, a sajátmárkás édes kekszek európai gyártója, a Fantini Group Vini bortermelő és a tenger gyümölcseit forgalmazó Iberconsa. A korábbi befektetések közé tartozik az élelmiszer-alapanyag forgalmazó JM Swank, valamint az amerikai csomagolt hús- és pékárukat forgalmazó Harvest Meat Company.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >