Made in Hungary: Székesfehérváron készül a Milka újhullámos csokija
A teljes európai piacra Székesfehérváron gyártják a Milka új, hullámos táblás csokoládéját, a Milka Waves-t. Az ikonikus alpesi csokoládé gyártása három éve költözött a Mondelez Fejér megyei üzemébe, s a most piacra kerülő csokoládé immár a harmadik innovatív Milka-termékfejlesztés, amely a magyar gyártóegységhez köthető. A termék hivatalos bemutatóján részt vett Cser-Palkovics András, Székesfehérvár polgármestere és Liptai Claudia. Mindketten gyermekkoruk óta a Milka nagy rajongói.
Milka hullám: Fehérvártól a Mount Everestig
A magyarok legkedveltebb táblás csokoládéja, a Milka minden évben számos újdonsággal jelenik meg. Idén egy egyedi, játékos formájú, különleges textúrájú újdonság kerül a polcokra, a Milka Waves. Kétféle csokoládéból készül, s roppanós golyókkal szórják meg. A piacon ez egy egyedülálló termék és forma; a karamellás és kekszes ízvariánsok gyártásával a Mondelez a székesfehérvári Győri Keksz üzemét bízta meg. A hazai gyártósorokról jut el minden európai fogyasztóhoz évi több ezer tonnányi új termék. Ha az egy évben a gyártósorokról legördülő Milka Waves csokoládé táblákat egymás mellé raknánk, Székesfehérvártól a Mount Everest lábáig érnének el a Milka Waves hullámai.
„Székesfehérvár mára jelentős pozíciót foglalt el a Mondelēz International európai gyártólétesítményeinek körében. Arra törekszünk, hogy kiaknázzuk a világ vezető snackgyártója magyarországi fejlesztéseiben rejlő üzleti potenciált, s Székesfehérváron a legfinomabb snacktermékeket állítsuk elő, a magyar és az európai fogyasztók örömére.” – nyilatkozta Pál László, a Mondelez csoporthoz tartozó Győri Keksz gyárigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Longevity – divat vagy tudatosság?
Az embereket mindig is foglalkoztatta, hogy hogyan lehet minél tovább…
Tovább olvasom >A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia (AI) ma már szinte észrevétlenül vált a…
Tovább olvasom >