Made in Hungary: Székesfehérváron készül a Milka újhullámos csokija
A teljes európai piacra Székesfehérváron gyártják a Milka új, hullámos táblás csokoládéját, a Milka Waves-t. Az ikonikus alpesi csokoládé gyártása három éve költözött a Mondelez Fejér megyei üzemébe, s a most piacra kerülő csokoládé immár a harmadik innovatív Milka-termékfejlesztés, amely a magyar gyártóegységhez köthető. A termék hivatalos bemutatóján részt vett Cser-Palkovics András, Székesfehérvár polgármestere és Liptai Claudia. Mindketten gyermekkoruk óta a Milka nagy rajongói.
Milka hullám: Fehérvártól a Mount Everestig
A magyarok legkedveltebb táblás csokoládéja, a Milka minden évben számos újdonsággal jelenik meg. Idén egy egyedi, játékos formájú, különleges textúrájú újdonság kerül a polcokra, a Milka Waves. Kétféle csokoládéból készül, s roppanós golyókkal szórják meg. A piacon ez egy egyedülálló termék és forma; a karamellás és kekszes ízvariánsok gyártásával a Mondelez a székesfehérvári Győri Keksz üzemét bízta meg. A hazai gyártósorokról jut el minden európai fogyasztóhoz évi több ezer tonnányi új termék. Ha az egy évben a gyártósorokról legördülő Milka Waves csokoládé táblákat egymás mellé raknánk, Székesfehérvártól a Mount Everest lábáig érnének el a Milka Waves hullámai.
„Székesfehérvár mára jelentős pozíciót foglalt el a Mondelēz International európai gyártólétesítményeinek körében. Arra törekszünk, hogy kiaknázzuk a világ vezető snackgyártója magyarországi fejlesztéseiben rejlő üzleti potenciált, s Székesfehérváron a legfinomabb snacktermékeket állítsuk elő, a magyar és az európai fogyasztók örömére.” – nyilatkozta Pál László, a Mondelez csoporthoz tartozó Győri Keksz gyárigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A Milka csokoládék kisebbek lesznek a kakaó drágulása miatt
A csokoládék gyártásában világszerte érezhető változások zajlanak, mivel a kakaó…
Tovább olvasom >Leállt az eredeti Mozartkugel gyártása Ausztriában
A Mondelez édesipari vállalat bezárta Salzburg külvárosában azt az üzemet,…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >