Csütörtökön van az internetes vásárlás napja
Csütörtökön rendezik meg először hazánkban az internetes vásárlás napját, a mozgalomhoz a Praktiker elsőként csatlakozott webshopjával. A DotcommerceDay és az induló mozgalom célja, hogy az internetezőkkel megismertesse az online vásárlás előnyeit, ezzel segítve az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését hazánkban.
Az internetes kereskedelem hazánkban is növekvő tendenciát mutat, az elmúlt egy esztendőben az interneten vásárlók száma 1.205.000 fő volt a GKIeNet adatai szerint, és körülbelül ugyanennyien tervezik a kipróbálását a 14 évnél idősebb internetező lakosság körében. Az online áruházak forgalma idén elérheti a 160 milliárd forintot, ami több mint 15%-os növekedés az előző évi 137 milliárd forint után. A Praktiker elsőként csatlakozott a barkácsáruházak közül egy átfogó, 10 százalékos akcióval a november 24-ei DotcommerceDay-hez azzal a szándékkal, hogy a kezdetektől fogva részese legyen annak a mozgalomnak, amely a hazai internetezőkkel szeretné megismertetni az online vásárlás előnyeit és lehetőségeit. A Praktiker az egyetlen magyarországi barkácsáruházlánc, amelyik webshoppal rendelkezik, s széles áruválasztékát a világhálón is elérhetővé és megrendelhetővé teszi.
A november 24-ei DotcommerceDay egy napig, viszont a Praktiker ehhez kapcsolódó vásárlási akciója egy hétig tart, november 24. és december 1. között zajlik. A DotcommerceDay keretében, a több száz online értékesítő kínálatában szinte minden lehetséges termék vagy szolgáltatás megjelenik, ami csak kapható az interneten, például könyv, CD, kozmetikai és illatszerek, műszaki cikkek, aukciós tárgyak, kuponok, élelmiszer, bútor, repülőjegy, internet-előfizetés.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >