Lurpak: visszavetheti a vásárlási kedvet a zsugorfláció
Negatív vásárlói reakciókkal kell szembenéznie az Arla Foods Lurpak vajmárkájának az Egyesült Királyságban, miután a termékkiszerelések mérete 20%-kal csökkent.
A The Telegraph tudósítása alapján a dán márka a 250 grammos kiszerelést 200 grammra csökkentette sózott, natúr és „light” termékei esetében.
Emellett 37 pennyvel nőtt a 250 grammos Lurpak vaj ára az elmúlt évben a brit statisztikai hivatal szerint, miközben az élelmiszerinfláció májusban is kétszámjegyű (15,4%).
– Tisztában vagyunk azzal, hogy a megélhetési válság nyomasztóan hat a vásárlók költéseire és elérhetőbbé kívánjuk tenni számukra termékeinket, ami csak a kiszerelések méretének csökkentésével lehetséges – nyilatkozta Danny Micklethwaite, az Arla Foods marketingalelnöke a The Telegraphnak.
A vásárlókat rosszul érintette a lépés, különösen amiatt, hogy nem az Arla Foods az első, amely erre szánta el magát. Korábban a Hellmann’s majonéz 800 grammos kiszerelése zsugorodott 600 grammosra a Tescoban, és a McVitie’s digestive keksz is 400 grammosról 360 grammosra „ment össze”.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >