Lurpak: visszavetheti a vásárlási kedvet a zsugorfláció
Negatív vásárlói reakciókkal kell szembenéznie az Arla Foods Lurpak vajmárkájának az Egyesült Királyságban, miután a termékkiszerelések mérete 20%-kal csökkent.
A The Telegraph tudósítása alapján a dán márka a 250 grammos kiszerelést 200 grammra csökkentette sózott, natúr és „light” termékei esetében.
Emellett 37 pennyvel nőtt a 250 grammos Lurpak vaj ára az elmúlt évben a brit statisztikai hivatal szerint, miközben az élelmiszerinfláció májusban is kétszámjegyű (15,4%).
– Tisztában vagyunk azzal, hogy a megélhetési válság nyomasztóan hat a vásárlók költéseire és elérhetőbbé kívánjuk tenni számukra termékeinket, ami csak a kiszerelések méretének csökkentésével lehetséges – nyilatkozta Danny Micklethwaite, az Arla Foods marketingalelnöke a The Telegraphnak.
A vásárlókat rosszul érintette a lépés, különösen amiatt, hogy nem az Arla Foods az első, amely erre szánta el magát. Korábban a Hellmann’s majonéz 800 grammos kiszerelése zsugorodott 600 grammosra a Tescoban, és a McVitie’s digestive keksz is 400 grammosról 360 grammosra „ment össze”.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >K&H: megjelentek a tiktokos csalók
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba…
Tovább olvasom >Több százmilliót vesztettek az eltűnt csomagok miatt az európai webáruházaknak
Az európai online kereskedők több mint félmilliárd eurós bevételtől estek…
Tovább olvasom >