Lurpak: visszavetheti a vásárlási kedvet a zsugorfláció
Negatív vásárlói reakciókkal kell szembenéznie az Arla Foods Lurpak vajmárkájának az Egyesült Királyságban, miután a termékkiszerelések mérete 20%-kal csökkent.
A The Telegraph tudósítása alapján a dán márka a 250 grammos kiszerelést 200 grammra csökkentette sózott, natúr és „light” termékei esetében.
Emellett 37 pennyvel nőtt a 250 grammos Lurpak vaj ára az elmúlt évben a brit statisztikai hivatal szerint, miközben az élelmiszerinfláció májusban is kétszámjegyű (15,4%).
– Tisztában vagyunk azzal, hogy a megélhetési válság nyomasztóan hat a vásárlók költéseire és elérhetőbbé kívánjuk tenni számukra termékeinket, ami csak a kiszerelések méretének csökkentésével lehetséges – nyilatkozta Danny Micklethwaite, az Arla Foods marketingalelnöke a The Telegraphnak.
A vásárlókat rosszul érintette a lépés, különösen amiatt, hogy nem az Arla Foods az első, amely erre szánta el magát. Korábban a Hellmann’s majonéz 800 grammos kiszerelése zsugorodott 600 grammosra a Tescoban, és a McVitie’s digestive keksz is 400 grammosról 360 grammosra „ment össze”.
Kapcsolódó cikkeink
Great Taste Awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kivonja a brit piacról egészségesebb Cadbury termékeit a Mondelez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Integrált fizetési megoldást vezet be a Lidl az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OKSZ kommentárja a friss inflációs adatról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További termékekre terjeszti ki az árréscsökkentést a kormány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megtört a növekvő trend: idén ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor, mint tavaly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


