Lővei Péter a Dreher Sörgyárak új ellátási lánc igazgatója
Lővei Péter ellátási lánc igazgatóként csatlakozott a Dreher Sörgyárakhoz. A 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkező szakember feladata az újonnan indult Ellátási Lánc szervezetének és munkájának integrálása a több mint 600 fős söripari vállalat működésébe. Péter több éves regionális tapasztalattal rendelkezik a söripari logisztika és ellátás területén.
Péter 2000-ben szerezte diplomáját a Budapesti Műszaki Főiskolán. Karrierjét 2000-ben, a Pepsi Magyarországnál kezdte tervezési és logisztikai feladatokkal, végül pedig az ’end-to-end’ ellátási lánc tervezéséért volt felelős. 2006-ban csatlakozott az Ottakringer Pécsi Sörfőzdéjéhez logisztikai, tervezési és beszerzési vezetőként, majd 2008-ban a Carlsberg csoporthoz váltott, ahol 2014 novemberéig dolgozott.
A Carlsbergnél töltött évei alatt a szakember európai és ázsiai logisztikai stratégiát érintő fejlesztési projekteken dolgozott a csoport koppenhágai központjában; 2011-ben a délkelet-európai régióban vette át a horvátországi és a magyarországi vásárlói ellátási lánc vezetését; 2012-től a cég svájci székhelyű, globális ellátási láncért felelős központjában dolgozott a logisztikai és tervezési folyamatirányítás vezetőjeként.
Kapcsolódó cikkeink
Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >