Los Angelesben ünnepelte névadó bormárkájának harmadik évfordulóját Kylie Minogue
A „Padam Padam” címet viselő legújabb kislemezének American Idolban közelmúltban történt debütálását követően Kylie Minogue a West Hollywood Editionben koccintott díjnyertes boraira.
– El sem hiszem, hogy már három éve, hogy elindítottuk a Kylie Minogue Wines-t, és nagyon örülök, hogy ez az évforduló nem csak a hamarosan megjelenő Tension című albumom első kislemezének, a ‘Padam Padam’-nak a megjelenésével esik egybe, de a közelgő Pride hónap kezdetével is – mondta el a popdíva. – Köszönet valamennyi csodálatos borászunknak, termelőnknek, beszállítónknak és partnerünknek, akik segítettek e hihetetlen mérföldkövet elérni. Emeljük poharunkat mindannyiótokra Los Angelesben! – üzente Kylie Minogue
A borok írországi borforgalmazója, a Barry & Fitzwilliam szerint a Kylie Minogue Wines termékeiből a cég 2020-as indulása óta kilencmillió palack kelt el, ami több mint 43 millió pohárnak felel meg világszerte.
A Kylie Minogue Wines Prosecco Rosé az eddigi értékesítéséből származó 11,8 millió font összbevétellel az Egyesült Királyságban a legkelendőbb márkás rosé prosecco.
A Kylie Minogue Wines 2022. június 6-án indult útjára hivatalosan az Egyesült Államokban a Wine.com-on, amit egy különleges előadás kísért a New York-i Café Carlyle-ban.
A Kylie Minogue Côtes de Provence Rosé a világ legjobb éttermeiben – többek között a londoni Annabel’s-ben, a Los Angeles-i West Hollywood Editionben és a New York-i Carlyle Hotel Bemelmans bárjában – is kapható.
Kapcsolódó cikkeink
150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >