Los Angelesben ünnepelte névadó bormárkájának harmadik évfordulóját Kylie Minogue
A „Padam Padam” címet viselő legújabb kislemezének American Idolban közelmúltban történt debütálását követően Kylie Minogue a West Hollywood Editionben koccintott díjnyertes boraira.
– El sem hiszem, hogy már három éve, hogy elindítottuk a Kylie Minogue Wines-t, és nagyon örülök, hogy ez az évforduló nem csak a hamarosan megjelenő Tension című albumom első kislemezének, a ‘Padam Padam’-nak a megjelenésével esik egybe, de a közelgő Pride hónap kezdetével is – mondta el a popdíva. – Köszönet valamennyi csodálatos borászunknak, termelőnknek, beszállítónknak és partnerünknek, akik segítettek e hihetetlen mérföldkövet elérni. Emeljük poharunkat mindannyiótokra Los Angelesben! – üzente Kylie Minogue
A borok írországi borforgalmazója, a Barry & Fitzwilliam szerint a Kylie Minogue Wines termékeiből a cég 2020-as indulása óta kilencmillió palack kelt el, ami több mint 43 millió pohárnak felel meg világszerte.
A Kylie Minogue Wines Prosecco Rosé az eddigi értékesítéséből származó 11,8 millió font összbevétellel az Egyesült Királyságban a legkelendőbb márkás rosé prosecco.
A Kylie Minogue Wines 2022. június 6-án indult útjára hivatalosan az Egyesült Államokban a Wine.com-on, amit egy különleges előadás kísért a New York-i Café Carlyle-ban.
A Kylie Minogue Côtes de Provence Rosé a világ legjobb éttermeiben – többek között a londoni Annabel’s-ben, a Los Angeles-i West Hollywood Editionben és a New York-i Carlyle Hotel Bemelmans bárjában – is kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >