Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum
Két, jelenleg is zajló nemzetközi kiállításon jelenik meg önálló standdal az Agrármarketing Centrum (AMC). A 2019. március 17-20. között Londonban megrendezett International Food and Drink Event (IFE) szakkiállításon először, míg a 2019. március 17-19. között zajló düsseldorfi ProWein Nemzetközi Bor és Szeszesital Szakkiállítás Spirit szekciójában hat év kihagyás után, a tavalyi évtől szervez újra rendszeres megjelenést a Társaság.
Először jelenik meg önálló standdal az Agrármarketing Centrum az Egyesült Királyság legnagyobb élelmiszeripari, ital és csomagolástechnikai rendezvényén, az International Food and Drink Event (IFE) szakkiállításon. A magyar standot Belánszky-Demkó Zsolt az Agrárminisztérium nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára, Szalay-Bobrovniczky Kristóf az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete, valamint Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese nyitotta meg.
A londoni részvétel 9 magyar kiállítónak biztosít lehetőséget, hogy 102 négyzetméteren bemutathassák termékeiket a látogatóknak. A standon elsősorban füstölt termékeket, szalámikat, hidegen sajtolt olajokat, szarvasgombás ínyencségeket és gyógyteákat kínálnak a szakmai látogatóknak. A megjelenés hasznos információkat és tájékozódási lehetőségeket is biztosít a BREXIT piaci következményei iránt érdeklődő vállalkozások számára.
A korábbi években a kiállítás 15 ezer négyzetméteres területén, 59 országból, 1350 kiállító mutatta be, kóstoltatta termékeit, a 111 országból érkezett 27 ezer szakmai érdeklődőnek.
A düsseldorfi ProWein az italszakértők találkozóhelye, ahol kiállítóként öt kontinens borászai és szeszesital gyártói, valamint a világ exportőrei és importőrei mutatkoznak be. A kínálatban egyszerre jelenik meg a csúcsminőség és a kedvező árú italok választéka, a borászati – és a kevert italok eszközei, továbbá a szolgáltatói szektor. A rendezvényen az Agrármarketing Centrumot Ondré Péter ügyvezető képviseli.
A 2019-es Prowein kiállításon az Agrármarketing Centrum standján négy pálinkafőző és forgalmazó cég mutatja be és kóstoltatja termékeit egy 43 m2-es közösségi standon, a kiállítás Spirit szekciójában.
A szeszesital párlatok nemzetközi piacára meglehetősen nehéz bekerülni, amelyhez hosszú évek szisztematikus építkezése és állandó minőségű, prémium kategóriás termékekre van szükség. A magyar pálinkagyártók szerint nemzeti párlatunkra egyre nagyobb az érdeklődés, ezért mindenképpen indokolt évről-évre részt venni Európa legnagyobb ilyen jellegű kiállításán. A ProWein Düsseldorfon 2018-ban 61 ország 6700 kiállítója vett részt.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékeket is beválogattak a leginnovatívabbak közé a SIAL Párizson
Hazai halból készült, extra proteintartalmú halchips, sárgabarackmaglisztből készült csokoládé, gyömbérrel…
Tovább olvasom >Újratölthető üvegekben kezd bort kínálni az Edeka Südwest
Németországban elsőként vezet be az Edeka Südwest többször használható boros…
Tovább olvasom >A Balkán-félszigeten szervezett élelmiszer exportfejlesztési üzletember találkozókat az Agrármarketing Centrum
Négy helyszínből álló, a Balkán-félszigetet megcélzó eseménysorozatot szervezett az Agrármarketing…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >