Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum
Két, jelenleg is zajló nemzetközi kiállításon jelenik meg önálló standdal az Agrármarketing Centrum (AMC). A 2019. március 17-20. között Londonban megrendezett International Food and Drink Event (IFE) szakkiállításon először, míg a 2019. március 17-19. között zajló düsseldorfi ProWein Nemzetközi Bor és Szeszesital Szakkiállítás Spirit szekciójában hat év kihagyás után, a tavalyi évtől szervez újra rendszeres megjelenést a Társaság.
Először jelenik meg önálló standdal az Agrármarketing Centrum az Egyesült Királyság legnagyobb élelmiszeripari, ital és csomagolástechnikai rendezvényén, az International Food and Drink Event (IFE) szakkiállításon. A magyar standot Belánszky-Demkó Zsolt az Agrárminisztérium nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára, Szalay-Bobrovniczky Kristóf az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete, valamint Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese nyitotta meg.
A londoni részvétel 9 magyar kiállítónak biztosít lehetőséget, hogy 102 négyzetméteren bemutathassák termékeiket a látogatóknak. A standon elsősorban füstölt termékeket, szalámikat, hidegen sajtolt olajokat, szarvasgombás ínyencségeket és gyógyteákat kínálnak a szakmai látogatóknak. A megjelenés hasznos információkat és tájékozódási lehetőségeket is biztosít a BREXIT piaci következményei iránt érdeklődő vállalkozások számára.
A korábbi években a kiállítás 15 ezer négyzetméteres területén, 59 országból, 1350 kiállító mutatta be, kóstoltatta termékeit, a 111 országból érkezett 27 ezer szakmai érdeklődőnek.
A düsseldorfi ProWein az italszakértők találkozóhelye, ahol kiállítóként öt kontinens borászai és szeszesital gyártói, valamint a világ exportőrei és importőrei mutatkoznak be. A kínálatban egyszerre jelenik meg a csúcsminőség és a kedvező árú italok választéka, a borászati – és a kevert italok eszközei, továbbá a szolgáltatói szektor. A rendezvényen az Agrármarketing Centrumot Ondré Péter ügyvezető képviseli.
A 2019-es Prowein kiállításon az Agrármarketing Centrum standján négy pálinkafőző és forgalmazó cég mutatja be és kóstoltatja termékeit egy 43 m2-es közösségi standon, a kiállítás Spirit szekciójában.
A szeszesital párlatok nemzetközi piacára meglehetősen nehéz bekerülni, amelyhez hosszú évek szisztematikus építkezése és állandó minőségű, prémium kategóriás termékekre van szükség. A magyar pálinkagyártók szerint nemzeti párlatunkra egyre nagyobb az érdeklődés, ezért mindenképpen indokolt évről-évre részt venni Európa legnagyobb ilyen jellegű kiállításán. A ProWein Düsseldorfon 2018-ban 61 ország 6700 kiállítója vett részt.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható kakaóalternatíva lett az idei év innovációja az ISM-en
Idén január végén került sor az édességipar első számú nemzetközi…
Tovább olvasom >Továbbra is a ProWein a bor- és szeszesital-ágazat vezető szakvására
Optimista hangulatban telt a világ legnagyobb és legjelentősebb bor- és…
Tovább olvasom >Megnyílt a FOODEX, tíz kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Tíz kiállító részvételével, egy 100 négyzetméteres közösségi standmegjelenéssel vesz részt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >