Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum
Két, jelenleg is zajló nemzetközi kiállításon jelenik meg önálló standdal az Agrármarketing Centrum (AMC). A 2019. március 17-20. között Londonban megrendezett International Food and Drink Event (IFE) szakkiállításon először, míg a 2019. március 17-19. között zajló düsseldorfi ProWein Nemzetközi Bor és Szeszesital Szakkiállítás Spirit szekciójában hat év kihagyás után, a tavalyi évtől szervez újra rendszeres megjelenést a Társaság.
Először jelenik meg önálló standdal az Agrármarketing Centrum az Egyesült Királyság legnagyobb élelmiszeripari, ital és csomagolástechnikai rendezvényén, az International Food and Drink Event (IFE) szakkiállításon. A magyar standot Belánszky-Demkó Zsolt az Agrárminisztérium nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkára, Szalay-Bobrovniczky Kristóf az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete, valamint Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese nyitotta meg.
A londoni részvétel 9 magyar kiállítónak biztosít lehetőséget, hogy 102 négyzetméteren bemutathassák termékeiket a látogatóknak. A standon elsősorban füstölt termékeket, szalámikat, hidegen sajtolt olajokat, szarvasgombás ínyencségeket és gyógyteákat kínálnak a szakmai látogatóknak. A megjelenés hasznos információkat és tájékozódási lehetőségeket is biztosít a BREXIT piaci következményei iránt érdeklődő vállalkozások számára.
A korábbi években a kiállítás 15 ezer négyzetméteres területén, 59 országból, 1350 kiállító mutatta be, kóstoltatta termékeit, a 111 országból érkezett 27 ezer szakmai érdeklődőnek.
A düsseldorfi ProWein az italszakértők találkozóhelye, ahol kiállítóként öt kontinens borászai és szeszesital gyártói, valamint a világ exportőrei és importőrei mutatkoznak be. A kínálatban egyszerre jelenik meg a csúcsminőség és a kedvező árú italok választéka, a borászati – és a kevert italok eszközei, továbbá a szolgáltatói szektor. A rendezvényen az Agrármarketing Centrumot Ondré Péter ügyvezető képviseli.
A 2019-es Prowein kiállításon az Agrármarketing Centrum standján négy pálinkafőző és forgalmazó cég mutatja be és kóstoltatja termékeit egy 43 m2-es közösségi standon, a kiállítás Spirit szekciójában.
A szeszesital párlatok nemzetközi piacára meglehetősen nehéz bekerülni, amelyhez hosszú évek szisztematikus építkezése és állandó minőségű, prémium kategóriás termékekre van szükség. A magyar pálinkagyártók szerint nemzeti párlatunkra egyre nagyobb az érdeklődés, ezért mindenképpen indokolt évről-évre részt venni Európa legnagyobb ilyen jellegű kiállításán. A ProWein Düsseldorfon 2018-ban 61 ország 6700 kiállítója vett részt.
Kapcsolódó cikkeink
A megújult ProWein mindenkit lázba hoz
„Fedezd fel a holnap ízeit” mottóval, friss és modern megjelenéssel,…
Tovább olvasom >Elindult a sertéshús fogyasztását ösztönző kampány
A kiegyensúlyozott táplálkozásban kiemelt helyet foglalnak el a vörös húsok,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >