Lojalitás építése márkarombolás nélkül
Carra Anita, az Unilever kozmetikai és vegyi üzletág trade marketing vezetője cége multibrand-promóciójáról beszélt.Véleménye szerint az idei év nyertese csak az lehetett, aki képes volt proaktívan cselekedni, új üzeneteket megfogalmazni a fogyasztók számára. Az Unilever a nehéz gazdasági környezet kezelését nem feltétlenül árkedvezmények nyújtásával képzeli el, sokkal inkább törekszenek a márka- és lánchűség kiépítésére. Az év elején indított „Gazdálkodj okosan!” multibrand-promóciójuk során 18 erős márkát együtt kommunikáltak, akcióik ott voltak a legsikeresebbek, ahol a kereskedők is a gyártó mellé álltak. Náluk ez a hatékony együttműködés két számjegyű értékesítésnövekedést jelentett egy vásárlás szempontjából visszafogott időszakban.
A kampány idején 360 fokos kommunikációt folytattak, számos új POS-eszközt vetettek be. A fogyasztók kedvelték az egyszerű, könnyen érthető promóciót, és a kereskedelmi visszajelzések is általában pozitívak voltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >