Lojalitás építése márkarombolás nélkül
Carra Anita, az Unilever kozmetikai és vegyi üzletág trade marketing vezetője cége multibrand-promóciójáról beszélt.Véleménye szerint az idei év nyertese csak az lehetett, aki képes volt proaktívan cselekedni, új üzeneteket megfogalmazni a fogyasztók számára. Az Unilever a nehéz gazdasági környezet kezelését nem feltétlenül árkedvezmények nyújtásával képzeli el, sokkal inkább törekszenek a márka- és lánchűség kiépítésére. Az év elején indított „Gazdálkodj okosan!” multibrand-promóciójuk során 18 erős márkát együtt kommunikáltak, akcióik ott voltak a legsikeresebbek, ahol a kereskedők is a gyártó mellé álltak. Náluk ez a hatékony együttműködés két számjegyű értékesítésnövekedést jelentett egy vásárlás szempontjából visszafogott időszakban.
A kampány idején 360 fokos kommunikációt folytattak, számos új POS-eszközt vetettek be. A fogyasztók kedvelték az egyszerű, könnyen érthető promóciót, és a kereskedelmi visszajelzések is általában pozitívak voltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >