Lojalitás építése márkarombolás nélkül
Carra Anita, az Unilever kozmetikai és vegyi üzletág trade marketing vezetője cége multibrand-promóciójáról beszélt.Véleménye szerint az idei év nyertese csak az lehetett, aki képes volt proaktívan cselekedni, új üzeneteket megfogalmazni a fogyasztók számára. Az Unilever a nehéz gazdasági környezet kezelését nem feltétlenül árkedvezmények nyújtásával képzeli el, sokkal inkább törekszenek a márka- és lánchűség kiépítésére. Az év elején indított „Gazdálkodj okosan!” multibrand-promóciójuk során 18 erős márkát együtt kommunikáltak, akcióik ott voltak a legsikeresebbek, ahol a kereskedők is a gyártó mellé álltak. Náluk ez a hatékony együttműködés két számjegyű értékesítésnövekedést jelentett egy vásárlás szempontjából visszafogott időszakban.
A kampány idején 360 fokos kommunikációt folytattak, számos új POS-eszközt vetettek be. A fogyasztók kedvelték az egyszerű, könnyen érthető promóciót, és a kereskedelmi visszajelzések is általában pozitívak voltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kreativitás és művészeti szaktudás, mint az üzleti siker alapja?
Releváns kérdés, hogy azok, akik művészeti és kulturális területen mozognak…
Tovább olvasom >Újabb kiválóságok és zöldipari innovációk a Környezet Védelméért díj átadásán
Szombaton este egy különleges helyszínen, a Duna vizén ringatózó Európa…
Tovább olvasom >Rekordszámú nevezés érkezett a Brillante-2024 Nemzetközi Pálinka- és Párlatversenyre
Rekordszámú nevezés érkezett a Gyulai Pálinkafesztiválon belül meghirdetett Brillante-2024 Nemzetközi…
Tovább olvasom >