LogMeIn Hungary: Kivesszük a részünket a koronavírus elleni küzdelemből
A LogMeIn megalapítása óta olyan eszközökön dolgozik, amelyekkel támogatja az emberek helytől független munkavégzését – olvasható a cég sajtóközleményében.
„Hisszük, hogy az elkövetkezendő években környezeti, társadalmi és gazdasági tényezők sora, valamint a kommunikációs technológia további fejlődése (5G) még több vállalatot ösztönöz majd arra, hogy „virtuális munkahellyé” alakuljon.
Sajnálatos módon a koronavírus (COVID-19) terjedése rengeteg vállalatot és embert kényszerített gondolkodásra világszerte arról, hogyan tud hatékonyan működni vagy dolgozni a járvány közben is. A kialakuló helyzet ráadásul rendkívüli terheket ró a kormányzati vagy önkormányzati szervek, egészségügyi és oktatási intézmények, és a nonprofit szervezetek működésére is, ahogy újabb és újabb gócpontokkal, zavarokkal kell megküzdeniük.
Ebben a helyzetben egyre több szervezet lát megoldást a távmunkában, annak ellenére, hogy nem állnak rendelkezésükre azok az eszközök, amelyek ezt hatékonnyá tudnák tenni. A távmunkára történő gyorsított és kényszerű átállás, valamint az általános egészségügyi aggodalmak komoly nehézségeket okoznak az ügyfeleinknek, a munkavállalóinknak, és az ügyfeleink vásárlóinak, valamint a közösségeknek, amelyekben élünk. Ezt tükrözik az olyan rendelkezések, amelyek:
korlátozzák, vagy felfüggesztik az üzleti célú utazást;
felfüggesztik a nagyobb rendezvényeken való részvételt;
arra utasítják az IT csapatokat, hogy készüljenek fel a folyamatos működés támogatására távmunka esetén is,
szabályokat fogalmaznak meg a diákok és munkavállalók egészségügyi állapotával szemben
a helyi és regionális önkormányzatok, valamint egészségügyi szolgáltatókat arra készítik fel, hogy akár magasabb terhelés mellett is tartósan el tudják látni a lakosságot
A LogMeInnél már végigkövettük, hogyan zajlottak le ezek a folyamatok Ázsiában, ahol néhány termékünk kihasználtsága majdnem megkétszereződött az elmúlt hetekben. A napokban pedig kiugró kihasználtságot láttunk a világ más régióiban is, ahogyan a koronavírussal kapcsolatos tudatosság és veszély egyre növekedett.
Úgy érezzük, hogy a LogMeInnek lehetősége van, hogy egyedülálló és értékes segítséget nyújtson ebben az időszakban. Éppen ezért, kiemelt prioritásunkká tettük, hogy támogassuk ügyfeleinket alkalmazottaik egészségének és üzleti érdekeik megóvásában, miközben segítjük a bővebb társadalmi védekezést is.
Ingyenes Rendkívüli Távmunka Támogatást nyújtunk az egészségügyi szolgáltatóknak, oktatási intézményeknek, állami és önkormányzati szerveznek, valamint Nonprofit szervezeteknek
A frontvonalban dolgozóknak a Rendkívüli Távmunka Támogatás (Emergency Remote Work Kit) keretében azonnali hatállyal három hónapos ingyenes hozzáférést biztosítunk bizonyos LogMeIn termékekhez, amelyek megoldást biztosítanak a virtuális megbeszélések és videókonferenciák megszervezésére, internetes képzések és virtuális rendezvények lebonyolítására, a távoli IT support és távoli elérés biztosítására.
Például a „Meet” Rendkívüli Távmunka Támogatás keretében szervezetszintű hozzáférést biztosítunk a GoToMeeting termékünkhez három hónapon keresztül. A támogatásra jogosult szervezetek köre:
egészügyi és oktatási intézmények,
kormányzati, önkormányzati szervek és
nonprofit szervezetek.
Segítség az ügyfeleinknek
Fontos nekünk, hogy az ügyfeleink is tudják, számíthatnak ránk ebben az időszakban. Elköteleződésünket hangsúlyozva a Rendkívüli Távmunka Támogatást minden jelenlegi LogMeIn ügyfél is igénybe veheti. Meglévő ügyfeleink a GoToMeeting és GoToWebinar megoldásokkal ingyen egészíthetik ki meglévő szerződésüket egy három hónapos időtartamra. Ezenkívül segítséget nyújtunk az eszközök telepítésében és a távmunkában járatlan alkalmazottak képzésében.
Arra kértük a vezetőinket és világszerte minden alkalmazottat, hogy járuljanak hozzá a koronavírus elleni küzdelemhez. Fontos nekünk, hogy az egészségügyi és oktatási intézmények, kormányzati és önkormányzati dolgozók, valamint nonprofit szerveztek tudják, hogy számíthatnak a LogMeInre, ha segítségre van szükségük!
Tapasztalatok és praktikák a távmunka bevezetéséhez
A fentiek mellett elkezdtük összegyűjteni azokat az angol nyelvű anyagokat, amelyek segíthetnek a távmunkára történő átállásban.
- Egy korábbi blogposzt azoknak, akik először dolgoznak távmunkában: https://blog.gotomeeting.com/8-simple-tricks-stay-focused-working-remotely/
- Cikkünk, ami egy teljesen virtuális munkahely kihívásaiba adott bepillantást: https://www.goto.com/blog/connect/understanding-the-challenges-of-a-fully-remote-workforce
Az elkövetkező napokban és hetekben folyamatosan frissíteni fogjuk az itt összegyűjtött anyagokat és a LogMeIn csapat és más szakértők munkájával is bővítjük. Ha többet szeretnél tudni, látogass el a Távmunka Tudásközpontunkba.
Ha a LogMeIn ügyfele vagy és szeretnéd megóvni a munkavállalóid egészségét, amellett, hogy gyorsan kibővíted a távmunka lehetőségeidet, vedd fel velünk a kapcsolatot! Elkötelezettek vagyunk abban, hogy mindenben a lehető legjobban segítsünk!”
Kapcsolódó cikkeink
Több száz vállalati munkahelyet épít le a Walmart
A Walmart több száz vállalati álláshelyet szüntet meg, és arra…
Tovább olvasom >Visszaesett a távmunka aránya – igaz, Magyarországon sosem volt népszerű
2022-ben az EU tagállamainak többségében csökkent a távmunkában dolgozók aránya…
Tovább olvasom >Régiós összehasonlításban továbbra sem népszerű a távmunka Magyarországon
A munkaképes korú magyar munkavállalók 10,6 százaléka dolgozott otthoni vagy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >