Limitált szériával köszönti a versenyzőket a Red Bull
Különleges tervezésű dobozzal jelentkezik a Red Bull Air Race budapesti futama előtt az energiaital gyártója. A napokban terjesztik el a piacon, májusra pedig minden üzletben kapható lesz a „hero can”, amelyen a sorozat magyar világbajnoka, Besenyei Péter arca látható.
A „hero can” elnevezésű, Besenyei Péter arcával fémjelzett, különleges dizájnú dobozok hamarosan az egész országban megvásárolhatóak lesznek. Az apropót az adta, hogy nyáron Budapest egén mérik össze tudásukat a Red Bull Air Race pilótái. A világ leggyorsabb motorverseny-sorozat egyetlen magyarjának, Besenyei Péternek július 4-5 között drukkolhatnak a hazai szurkolók százezrei.
Besenyei Péter Magyarország egyik ikonja: a műrepülő pilóta nyert már Világkupát, világ- és Európa-bajnokságot, számtalan hajmeresztő bravúr kötődik a nevéhez több kontinensen. A Red Bull Air Race pilótái „keresztapának” nevezik, mert egyetlen versenyző sem tett annyit a sorozat kialakításáért, mint a 2003-as világbajnok. Besenyei Péter évtizedek óta viszi a magyarok jó hírét a világban, a nyáron pedig visszatér oda, ahonnan a karrierje indult: Budapestre. 2009 óta most először fordul elő, hogy a pilóták a Duna-felett dacolnak a G-erőkkel, a széllel és a 400 km/órát is meghaladó sebességgel.
„A „hero can” egy limitált számú széria és egy igen jelentős eseményre hívja fel a figyelmet, a Red Bull Air Race visszatérésére. Ki más lehetne a csomagoláson, mint Besenyei Péter? Minden országnak megvannak a maga hősei, Besenyei Péter pedig egy olyan sportember, akire okkal lehetünk büszkék” – mondta Takács Ákos, a Red Bull marketing menedzsere. A különleges dizájnú dobozok a készlet erejéig a vendéglátóhelyeken és az üzletekben is kaphatóak lesznek. A vásárlók a dobozokon megtalálják az #airracehungary hashtaget, amellyel részt vehetnek az Instagram játékban. Ennek a főnyereménye egy felejthetetlen repülés Besenyei Péterrel. A „hero canek” extra energiát biztosítanak mindenki számára, aki készen áll a felszállásra!
Kapcsolódó cikkeink
A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Keurig Dr Pepper a Ghost energiaital-márkát
A 7Up gyártója első körben 60%-os részesedést vásárol a márkában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >