Limitált szériával köszönti a versenyzőket a Red Bull
Különleges tervezésű dobozzal jelentkezik a Red Bull Air Race budapesti futama előtt az energiaital gyártója. A napokban terjesztik el a piacon, májusra pedig minden üzletben kapható lesz a „hero can”, amelyen a sorozat magyar világbajnoka, Besenyei Péter arca látható.
A „hero can” elnevezésű, Besenyei Péter arcával fémjelzett, különleges dizájnú dobozok hamarosan az egész országban megvásárolhatóak lesznek. Az apropót az adta, hogy nyáron Budapest egén mérik össze tudásukat a Red Bull Air Race pilótái. A világ leggyorsabb motorverseny-sorozat egyetlen magyarjának, Besenyei Péternek július 4-5 között drukkolhatnak a hazai szurkolók százezrei.
Besenyei Péter Magyarország egyik ikonja: a műrepülő pilóta nyert már Világkupát, világ- és Európa-bajnokságot, számtalan hajmeresztő bravúr kötődik a nevéhez több kontinensen. A Red Bull Air Race pilótái „keresztapának” nevezik, mert egyetlen versenyző sem tett annyit a sorozat kialakításáért, mint a 2003-as világbajnok. Besenyei Péter évtizedek óta viszi a magyarok jó hírét a világban, a nyáron pedig visszatér oda, ahonnan a karrierje indult: Budapestre. 2009 óta most először fordul elő, hogy a pilóták a Duna-felett dacolnak a G-erőkkel, a széllel és a 400 km/órát is meghaladó sebességgel.
„A „hero can” egy limitált számú széria és egy igen jelentős eseményre hívja fel a figyelmet, a Red Bull Air Race visszatérésére. Ki más lehetne a csomagoláson, mint Besenyei Péter? Minden országnak megvannak a maga hősei, Besenyei Péter pedig egy olyan sportember, akire okkal lehetünk büszkék” – mondta Takács Ákos, a Red Bull marketing menedzsere. A különleges dizájnú dobozok a készlet erejéig a vendéglátóhelyeken és az üzletekben is kaphatóak lesznek. A vásárlók a dobozokon megtalálják az #airracehungary hashtaget, amellyel részt vehetnek az Instagram játékban. Ennek a főnyereménye egy felejthetetlen repülés Besenyei Péterrel. A „hero canek” extra energiát biztosítanak mindenki számára, aki készen áll a felszállásra!
Kapcsolódó cikkeink
Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Keurig Dr Pepper a Ghost energiaital-márkát
A 7Up gyártója első körben 60%-os részesedést vásárol a márkában…
Tovább olvasom >Nébih: jelölési problémákat találtak az energiaitaloknál
Energiaitalokat vizsgált a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih), biztonsági probléma nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >