Limitált szériás Creme-mel és Rihannával ünnepel a NIVEA

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 07. 01. 09:16

A Beiersdorf idén májusban induló “100 év tapasztalat az ápolt bőrért egy életen át” elnevezésű több millió eurós globális kampányának középpontjában a bizalom, az őszinteség, a megbízhatóság és a család állnak, mint a NIVEA legfontosabb értékei. A kampány fókuszába ezen felül a NIVEA évszázados bőrápolási szaktudása került.

Rihanna, a 100 éves NIVEA kampányarca

A NIVEA-val együtt ünnepel egy másik ikonnal, a népszerű barbadosi énekesnővel Rihannaval is, akinek a ’California King Bed’ című száma lett a nemzetközi kampány hivatalos dala. A sláger kíséri a NIVEA legújabb reklámját is, amelyben a különféle emberek közötti meghitt, közeli kapcsolatok elevenednek meg életkortól, nemtől, bőrszíntől függetlenül. Egy a közös bennük: az egészséges, gyönyörű és ápolt bőr.
Rihanna a NIVEA támogatásával amerikai és európai turnéra indul, melynek keretében decemberben Magyarországra is ellátogat.


Limitált szériás NIVEA Creme az ünnepi alkalomra

A klasszikus NIVEA Creme immár egy évszázada szinte teljesen változatlan összetételben ápolja a bőrt, idén egy kis időre mégis új külsőt ölt, hogy emlékezetessé tegye az évfordulót és ezen keresztül együtt ünnepeljen a „krémek krémjének” rajongóival.

Kapcsolódó cikkeink