Limitált szériás Creme-mel és Rihannával ünnepel a NIVEA
A Beiersdorf idén májusban induló “100 év tapasztalat az ápolt bőrért egy életen át” elnevezésű több millió eurós globális kampányának középpontjában a bizalom, az őszinteség, a megbízhatóság és a család állnak, mint a NIVEA legfontosabb értékei. A kampány fókuszába ezen felül a NIVEA évszázados bőrápolási szaktudása került.
Rihanna, a 100 éves NIVEA kampányarca
A NIVEA-val együtt ünnepel egy másik ikonnal, a népszerű barbadosi énekesnővel Rihannaval is, akinek a ’California King Bed’ című száma lett a nemzetközi kampány hivatalos dala. A sláger kíséri a NIVEA legújabb reklámját is, amelyben a különféle emberek közötti meghitt, közeli kapcsolatok elevenednek meg életkortól, nemtől, bőrszíntől függetlenül. Egy a közös bennük: az egészséges, gyönyörű és ápolt bőr.
Rihanna a NIVEA támogatásával amerikai és európai turnéra indul, melynek keretében decemberben Magyarországra is ellátogat.
Limitált szériás NIVEA Creme az ünnepi alkalomra
A klasszikus NIVEA Creme immár egy évszázada szinte teljesen változatlan összetételben ápolja a bőrt, idén egy kis időre mégis új külsőt ölt, hogy emlékezetessé tegye az évfordulót és ezen keresztül együtt ünnepeljen a „krémek krémjének” rajongóival.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >