Limitált szériás Creme-mel és Rihannával ünnepel a NIVEA
A Beiersdorf idén májusban induló “100 év tapasztalat az ápolt bőrért egy életen át” elnevezésű több millió eurós globális kampányának középpontjában a bizalom, az őszinteség, a megbízhatóság és a család állnak, mint a NIVEA legfontosabb értékei. A kampány fókuszába ezen felül a NIVEA évszázados bőrápolási szaktudása került.
Rihanna, a 100 éves NIVEA kampányarca
A NIVEA-val együtt ünnepel egy másik ikonnal, a népszerű barbadosi énekesnővel Rihannaval is, akinek a ’California King Bed’ című száma lett a nemzetközi kampány hivatalos dala. A sláger kíséri a NIVEA legújabb reklámját is, amelyben a különféle emberek közötti meghitt, közeli kapcsolatok elevenednek meg életkortól, nemtől, bőrszíntől függetlenül. Egy a közös bennük: az egészséges, gyönyörű és ápolt bőr.
Rihanna a NIVEA támogatásával amerikai és európai turnéra indul, melynek keretében decemberben Magyarországra is ellátogat.
Limitált szériás NIVEA Creme az ünnepi alkalomra
A klasszikus NIVEA Creme immár egy évszázada szinte teljesen változatlan összetételben ápolja a bőrt, idén egy kis időre mégis új külsőt ölt, hogy emlékezetessé tegye az évfordulót és ezen keresztül együtt ünnepeljen a „krémek krémjének” rajongóival.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >