Limitált szériás Creme-mel és Rihannával ünnepel a NIVEA
A Beiersdorf idén májusban induló “100 év tapasztalat az ápolt bőrért egy életen át” elnevezésű több millió eurós globális kampányának középpontjában a bizalom, az őszinteség, a megbízhatóság és a család állnak, mint a NIVEA legfontosabb értékei. A kampány fókuszába ezen felül a NIVEA évszázados bőrápolási szaktudása került.
Rihanna, a 100 éves NIVEA kampányarca
A NIVEA-val együtt ünnepel egy másik ikonnal, a népszerű barbadosi énekesnővel Rihannaval is, akinek a ’California King Bed’ című száma lett a nemzetközi kampány hivatalos dala. A sláger kíséri a NIVEA legújabb reklámját is, amelyben a különféle emberek közötti meghitt, közeli kapcsolatok elevenednek meg életkortól, nemtől, bőrszíntől függetlenül. Egy a közös bennük: az egészséges, gyönyörű és ápolt bőr.
Rihanna a NIVEA támogatásával amerikai és európai turnéra indul, melynek keretében decemberben Magyarországra is ellátogat.
Limitált szériás NIVEA Creme az ünnepi alkalomra
A klasszikus NIVEA Creme immár egy évszázada szinte teljesen változatlan összetételben ápolja a bőrt, idén egy kis időre mégis új külsőt ölt, hogy emlékezetessé tegye az évfordulót és ezen keresztül együtt ünnepeljen a „krémek krémjének” rajongóival.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >