Limitált kiadású M&M’s és Skittles termékekkel készül Halloweenre a Mars Wrigley Ausztráliában
A Mars Wrigley a lehető legtöbbet hozná ki az idei Halloweenből Ausztráliában, ahol a „csínytevések elkerülése” érdekében az ünnepi édességforgalom mintegy 38%-kal nőtt. Az édesipari óriás két újonnan bevezetett terméke a cég ballarati gyárában készülő M&M Screem és az ötféle ízben elérhető Skittles Rotten Zombie.
Ben Hill, a Mars Wrigley Australia marketingigazgatója elmondta, hogy a vállalat tapasztalatai szerint az évek során folyamatosan nőtt a Halloween népszerűsége Ausztráliában, és október 31-én egyre több környéken nyüzsögnek a „csokit követelő csínytevők”.
“Reméljü, hogy ezek az új termékek a fogyasztók körében is hozzájárulnak az ünnepi hangulathoz”– mondta el a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >Idén karácsonykor az élményeké és az ételeké lesz a főszerep
Az idei ünnepi időszakban az amerikai fogyasztók költéseit a közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >Új stratégiával támogatja az Intermarché a francia mezőgazdaságot
A francia Intermarché kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy csak akkor kezdi…
Tovább olvasom >A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >