Limitált kiadású M&M’s és Skittles termékekkel készül Halloweenre a Mars Wrigley Ausztráliában
A Mars Wrigley a lehető legtöbbet hozná ki az idei Halloweenből Ausztráliában, ahol a „csínytevések elkerülése” érdekében az ünnepi édességforgalom mintegy 38%-kal nőtt. Az édesipari óriás két újonnan bevezetett terméke a cég ballarati gyárában készülő M&M Screem és az ötféle ízben elérhető Skittles Rotten Zombie.
Ben Hill, a Mars Wrigley Australia marketingigazgatója elmondta, hogy a vállalat tapasztalatai szerint az évek során folyamatosan nőtt a Halloween népszerűsége Ausztráliában, és október 31-én egyre több környéken nyüzsögnek a „csokit követelő csínytevők”.
“Reméljü, hogy ezek az új termékek a fogyasztók körében is hozzájárulnak az ünnepi hangulathoz”– mondta el a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Ausztrália a vámháború nyertese – olcsóbb lehet az ausztrál marha, bor és búza az amerikai piacon
Donald Trump amerikai elnök új vámpolitikája váratlan előnyt hozott Ausztráliának:…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >A magyarok kedvenc tortája a dobostorta
A torta, akár házi, akár vásárolt, fontos szerepet játszik a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >