Limitált kiadású M&M’s és Skittles termékekkel készül Halloweenre a Mars Wrigley Ausztráliában
A Mars Wrigley a lehető legtöbbet hozná ki az idei Halloweenből Ausztráliában, ahol a „csínytevések elkerülése” érdekében az ünnepi édességforgalom mintegy 38%-kal nőtt. Az édesipari óriás két újonnan bevezetett terméke a cég ballarati gyárában készülő M&M Screem és az ötféle ízben elérhető Skittles Rotten Zombie.
Ben Hill, a Mars Wrigley Australia marketingigazgatója elmondta, hogy a vállalat tapasztalatai szerint az évek során folyamatosan nőtt a Halloween népszerűsége Ausztráliában, és október 31-én egyre több környéken nyüzsögnek a „csokit követelő csínytevők”.
“Reméljü, hogy ezek az új termékek a fogyasztók körében is hozzájárulnak az ünnepi hangulathoz”– mondta el a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Az ausztrál kiskereskedők 35%-a új termékeket vezet be az ünnepek alkalmából
44%-uk arra számít, hogy az eladások növekedni fognak a tavalyi…
Tovább olvasom >Izgalmas kérdés, hogyan fog alakulni az ünnepi édességpiac
A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >