Limitált kiadású M&M’s és Skittles termékekkel készül Halloweenre a Mars Wrigley Ausztráliában
A Mars Wrigley a lehető legtöbbet hozná ki az idei Halloweenből Ausztráliában, ahol a „csínytevések elkerülése” érdekében az ünnepi édességforgalom mintegy 38%-kal nőtt. Az édesipari óriás két újonnan bevezetett terméke a cég ballarati gyárában készülő M&M Screem és az ötféle ízben elérhető Skittles Rotten Zombie.
Ben Hill, a Mars Wrigley Australia marketingigazgatója elmondta, hogy a vállalat tapasztalatai szerint az évek során folyamatosan nőtt a Halloween népszerűsége Ausztráliában, és október 31-én egyre több környéken nyüzsögnek a „csokit követelő csínytevők”.
“Reméljü, hogy ezek az új termékek a fogyasztók körében is hozzájárulnak az ünnepi hangulathoz”– mondta el a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >A magyarok kedvenc tortája a dobostorta
A torta, akár házi, akár vásárolt, fontos szerepet játszik a…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >