Limitált kiadású italokkal ünnepli a Pepsi a Pomádé 50. évfordulóját
A Pepsi Soda Shop sorozatában új, valódi cukorral készült terméket mutatott be Cream Soda és Black Cherry változatban. A limitált kiadású termék bevezetése és a Magyarországon Pomádéként népszerűvé vált „Grease” c. film 50 évfordulója alkalmából a cég kérésére Doja Cat énekelte el a korszak legemlékezetesebb slágerének, a „You’re the One That I Want”-nak az újragondolt változatát.
A termék szeptember 20-tól kapható üveges és dobozos kiszerelésben az Egyesült Államokban.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A Szentkirályi hazahozta Magyarországra a Pepsi-termékek gyártását
Dobó Kata színész-rendező volt a házigazdája annak az eseménynek, ahol…
Tovább olvasom >A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: Júniusban nem változott a GKI konjunktúra indexe, de tovább csökkent a cégek inflációs várakozása
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >