Limitált kiadású italokkal ünnepli a Pepsi a Pomádé 50. évfordulóját
A Pepsi Soda Shop sorozatában új, valódi cukorral készült terméket mutatott be Cream Soda és Black Cherry változatban. A limitált kiadású termék bevezetése és a Magyarországon Pomádéként népszerűvé vált „Grease” c. film 50 évfordulója alkalmából a cég kérésére Doja Cat énekelte el a korszak legemlékezetesebb slágerének, a „You’re the One That I Want”-nak az újragondolt változatát.
A termék szeptember 20-tól kapható üveges és dobozos kiszerelésben az Egyesült Államokban.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >Pepsi Electric: Új ízzel és merész dizájnnal hódít a limitált Kiadás
A Pepsi 2024 augusztusában egy merész újítással jelentkezett: bemutatták a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >