Limitált kiadású „Emily In Paris” jégkrémet dob piacra a Häagen-Dazs
„Be More Emily” címmel indított új globális kampányt a Häagen-Dazs annak alkalmából, hogy az Emily in Paris című sorozat negyedik évada augusztus 15-én indul a Netflixen.
A kampány keretében a márka limitált kiadású jégkrémkollekciót vezet be globálisan, valamint pop-up élményeket és kihívásokat hirdet meg a közösségi médiában – közölte a vállalat.
A jégkrémóriás megjegyezte, hogy az együttműködés „természetes és izgalmas”, hiszen a sorozat és a Häagen-Dazs egyaránt Amerikában született, Franciaországban készül, és rajongói világszerte imádják.
Jégkrémkínálat
A limitált kiadású Emily in Paris jégkrémkollekcióban a márka két legnépszerűbb – eper és sós karamell – íze található meg.
Az Emily in Paris csomagolást kapott mindkét íz az élet finomságaira vágyó rajongók számára kínál kifinomult ízélményt – ígéri a vállalat.
A kampány keretében a Häagen-Dazs egyes kiválasztott üzleteiben egyedi Emily in Paris sütemények és kreációk is elérhetők lesznek világszerte.
Közösségi média aktivitások
A a „Be More Emily” kampányban részt vevő 20 piacon a limitált kiadású csomagoláson található QR-kód segítségével exkluzív nyereményeket – többek között egy párizsi utazást – lehet nyerni. Ezen utazásnak része egy a Dharma utazási start-up által szervezett „Paris by Emily” élmény, amelynek során a nyertesek felfedezhetik a város legikonikusabb és legbájosabb helyszíneit.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
KAKTUS FLEXI
Almaízű, zselés pálcikás jégkrém alma szorbé, rágógumiízű bevonattal és szárított…
Tovább olvasom >Häagen-Dazs „A város esszenciája” jégkrémkollekció
Az egyetlen jégkrémválogatás, amely elmerít a világ ikonikus városaiban, megidézve…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >