Limitált kiadású „Emily In Paris” jégkrémet dob piacra a Häagen-Dazs

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 08. 16. 09:44

„Be More Emily” címmel indított új globális kampányt a Häagen-Dazs annak alkalmából, hogy az Emily in Paris című sorozat negyedik évada augusztus 15-én indul a Netflixen.

A kampány keretében a márka limitált kiadású jégkrémkollekciót vezet be globálisan, valamint pop-up élményeket és kihívásokat hirdet meg a közösségi médiában – közölte a vállalat.

A jégkrémóriás megjegyezte, hogy az együttműködés „természetes és izgalmas”, hiszen a sorozat és a Häagen-Dazs egyaránt Amerikában született, Franciaországban készül, és rajongói világszerte imádják.

Jégkrémkínálat

A limitált kiadású Emily in Paris jégkrémkollekcióban a márka két legnépszerűbb – eper és sós karamell – íze található meg.

Az Emily in Paris csomagolást kapott mindkét íz az élet finomságaira vágyó rajongók számára kínál kifinomult ízélményt – ígéri a vállalat.

A kampány keretében a Häagen-Dazs egyes kiválasztott üzleteiben egyedi Emily in Paris sütemények és kreációk is elérhetők lesznek világszerte.

Közösségi média aktivitások

A a „Be More Emily” kampányban részt vevő 20 piacon a limitált kiadású csomagoláson található QR-kód segítségével exkluzív nyereményeket – többek között egy párizsi utazást – lehet nyerni. Ezen utazásnak része egy a Dharma utazási start-up által szervezett „Paris by Emily” élmény, amelynek során a nyertesek felfedezhetik a város legikonikusabb és legbájosabb helyszíneit.

ESM

Kapcsolódó cikkeink