Limitált kiadású „Emily In Paris” jégkrémet dob piacra a Häagen-Dazs
„Be More Emily” címmel indított új globális kampányt a Häagen-Dazs annak alkalmából, hogy az Emily in Paris című sorozat negyedik évada augusztus 15-én indul a Netflixen.
A kampány keretében a márka limitált kiadású jégkrémkollekciót vezet be globálisan, valamint pop-up élményeket és kihívásokat hirdet meg a közösségi médiában – közölte a vállalat.
A jégkrémóriás megjegyezte, hogy az együttműködés „természetes és izgalmas”, hiszen a sorozat és a Häagen-Dazs egyaránt Amerikában született, Franciaországban készül, és rajongói világszerte imádják.
Jégkrémkínálat
A limitált kiadású Emily in Paris jégkrémkollekcióban a márka két legnépszerűbb – eper és sós karamell – íze található meg.
Az Emily in Paris csomagolást kapott mindkét íz az élet finomságaira vágyó rajongók számára kínál kifinomult ízélményt – ígéri a vállalat.
A kampány keretében a Häagen-Dazs egyes kiválasztott üzleteiben egyedi Emily in Paris sütemények és kreációk is elérhetők lesznek világszerte.
Közösségi média aktivitások
A a „Be More Emily” kampányban részt vevő 20 piacon a limitált kiadású csomagoláson található QR-kód segítségével exkluzív nyereményeket – többek között egy párizsi utazást – lehet nyerni. Ezen utazásnak része egy a Dharma utazási start-up által szervezett „Paris by Emily” élmény, amelynek során a nyertesek felfedezhetik a város legikonikusabb és legbájosabb helyszíneit.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >KAKTUS FLEXI
Almaízű, zselés pálcikás jégkrém alma szorbé, rágógumiízű bevonattal és szárított…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >