Limitált kiadású „Emily In Paris” jégkrémet dob piacra a Häagen-Dazs
„Be More Emily” címmel indított új globális kampányt a Häagen-Dazs annak alkalmából, hogy az Emily in Paris című sorozat negyedik évada augusztus 15-én indul a Netflixen.
A kampány keretében a márka limitált kiadású jégkrémkollekciót vezet be globálisan, valamint pop-up élményeket és kihívásokat hirdet meg a közösségi médiában – közölte a vállalat.
A jégkrémóriás megjegyezte, hogy az együttműködés „természetes és izgalmas”, hiszen a sorozat és a Häagen-Dazs egyaránt Amerikában született, Franciaországban készül, és rajongói világszerte imádják.
Jégkrémkínálat
A limitált kiadású Emily in Paris jégkrémkollekcióban a márka két legnépszerűbb – eper és sós karamell – íze található meg.
Az Emily in Paris csomagolást kapott mindkét íz az élet finomságaira vágyó rajongók számára kínál kifinomult ízélményt – ígéri a vállalat.
A kampány keretében a Häagen-Dazs egyes kiválasztott üzleteiben egyedi Emily in Paris sütemények és kreációk is elérhetők lesznek világszerte.
Közösségi média aktivitások
A a „Be More Emily” kampányban részt vevő 20 piacon a limitált kiadású csomagoláson található QR-kód segítségével exkluzív nyereményeket – többek között egy párizsi utazást – lehet nyerni. Ezen utazásnak része egy a Dharma utazási start-up által szervezett „Paris by Emily” élmény, amelynek során a nyertesek felfedezhetik a város legikonikusabb és legbájosabb helyszíneit.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ötletbörze Kansasban
Október 7–8-án került megrendezésre a Shop! Ideation konferencia, a magyar POPAI…
Tovább olvasom >Az MDOSZ a népszerű nyári csemegékre fókuszál
A nyár legkedveltebb hűsítői között találjuk a fagylaltot, a jégkrémet…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >