Limitált kiadású „Emily In Paris” jégkrémet dob piacra a Häagen-Dazs
„Be More Emily” címmel indított új globális kampányt a Häagen-Dazs annak alkalmából, hogy az Emily in Paris című sorozat negyedik évada augusztus 15-én indul a Netflixen.
A kampány keretében a márka limitált kiadású jégkrémkollekciót vezet be globálisan, valamint pop-up élményeket és kihívásokat hirdet meg a közösségi médiában – közölte a vállalat.
A jégkrémóriás megjegyezte, hogy az együttműködés „természetes és izgalmas”, hiszen a sorozat és a Häagen-Dazs egyaránt Amerikában született, Franciaországban készül, és rajongói világszerte imádják.
Jégkrémkínálat
A limitált kiadású Emily in Paris jégkrémkollekcióban a márka két legnépszerűbb – eper és sós karamell – íze található meg.
Az Emily in Paris csomagolást kapott mindkét íz az élet finomságaira vágyó rajongók számára kínál kifinomult ízélményt – ígéri a vállalat.
A kampány keretében a Häagen-Dazs egyes kiválasztott üzleteiben egyedi Emily in Paris sütemények és kreációk is elérhetők lesznek világszerte.
Közösségi média aktivitások
A a „Be More Emily” kampányban részt vevő 20 piacon a limitált kiadású csomagoláson található QR-kód segítségével exkluzív nyereményeket – többek között egy párizsi utazást – lehet nyerni. Ezen utazásnak része egy a Dharma utazási start-up által szervezett „Paris by Emily” élmény, amelynek során a nyertesek felfedezhetik a város legikonikusabb és legbájosabb helyszíneit.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Csúszik a Magnum jégkrém-üzletág leválása az Unileverről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Beszállt az ADIA és a Goldman Sachs a Häagen-Dazst gyártó Froneribe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával újít a Magnum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Benne vagy? – Idén is értékelt a SuperBrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassult az OECD harmadik negyedévi GDP-növekedése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

