Lidl, Vodafone, Auchan az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén először hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok 2023 – Közönségdíj-szavazás pályázatot. A versenyre érkezett 16 nevezésből a közönség szavazatai alapján került ki a győztes reklámfilm.
A karácsony az egyik legszívmelengetőbb ünnep, amelyre a cégek tudatosan készülnek az ünnephez kapcsolódó hangulatú reklámfilmekkel. A Trade magazin versenye arra irányult, hogy a nézők miként értékelik a különböző témafeldolgozáson keresztül a karácsonyhoz kötődő reklámokat. Ezért ingyenes pályázaton nevezhettek a cégek, majd pedig egycsokorba gyűjtve jelentek meg a versenyen résztvevők és pályázataik. A közönségszavazásra 2023. december 5. és 20. között volt lehetőség, megnevezett feltételek mellett, a Trade magazin weboldalán. A megadott kéthetes időszak alatt több, mint 18 ezer szavazat érkezett.
A legtöbb szavazatot kapott karácsonyi tv-reklámot nevező cégnek egy egyoldalas hirdetés került felajánlásra a Trade magazin 2024. évi 2-3. számában, amelyet a nyertes bármely kampányára felhasználhat.
A végső eredmények alapján a dobogós három pályázót oklevéllel, illetve az első helyezettet díjjal is jutalmazza a versenyt kiíró Trade magazin.
Az ide Karácsonyi tv-reklámok 2023 – Közönségdíj-szavazás nyertese a Lidl Magyarország lett „Különleges pillanatok csodája: egy varázslatos karácsony!” pályázatával.
Második helyezett a Vodafone – „A két játékboltos története” reklámfilmmel.
Harmadik helyezett az Auchan Magyarország – „Minden tál ételben ott rejlik egy nagy adag szeretet” pályázatával.
Minden résztvevőnek ezúton is köszönjük, hogy részt vett a versenyben.
A nyertesnek és a dobogósoknak szeretettel gratulálunk!
2024-ben folytatjuk a TV-reklámok időszaki és tematikus versenyét és meghirdetjük az Év Tv-reklámja címet is, érdemes figyelni a felhívásokat a Trade magazin hírlevelében és a trademagazin.hu oldalon.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >További cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Coop: 30 év után is irányt mutat
Változékony, gyakran nehezen tervezhető gazdasági környezetben kellett helytállniuk 2024-ben is…
Tovább olvasom >