Lidl, Vodafone, Auchan az idei győztes sorrend

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 12. 21. 13:44

A Trade magazin idén először hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok 2023 – Közönségdíj-szavazás pályázatot. A versenyre érkezett 16 nevezésből a közönség szavazatai alapján került ki a győztes reklámfilm.

A karácsony az egyik legszívmelengetőbb ünnep, amelyre a cégek tudatosan készülnek az ünnephez kapcsolódó hangulatú reklámfilmekkel. A Trade magazin versenye arra irányult, hogy a nézők miként értékelik a különböző témafeldolgozáson keresztül a karácsonyhoz kötődő reklámokat. Ezért ingyenes pályázaton nevezhettek a cégek, majd pedig egycsokorba gyűjtve jelentek meg a versenyen résztvevők és pályázataik. A közönségszavazásra 2023. december 5. és 20. között volt lehetőség, megnevezett feltételek mellett, a Trade magazin weboldalán. A megadott kéthetes időszak alatt több, mint 18 ezer szavazat érkezett. 

A legtöbb szavazatot kapott karácsonyi tv-reklámot nevező cégnek egy egyoldalas hirdetés került felajánlásra a Trade magazin 2024. évi 2-3. számában, amelyet a nyertes bármely kampányára felhasználhat.

A végső eredmények alapján a dobogós három pályázót oklevéllel, illetve az első helyezettet díjjal is jutalmazza a versenyt kiíró Trade magazin.

Az ide Karácsonyi tv-reklámok 2023 – Közönségdíj-szavazás nyertese a Lidl Magyarország lett „Különleges pillanatok csodája: egy varázslatos karácsony!” pályázatával.

Második helyezett a Vodafone – „A két játékboltos története” reklámfilmmel.

Harmadik helyezett az Auchan Magyarország – „Minden tál ételben ott rejlik egy nagy adag szeretet” pályázatával.

Minden résztvevőnek ezúton is köszönjük, hogy részt vett a versenyben. 

A nyertesnek és a dobogósoknak szeretettel gratulálunk!

2024-ben folytatjuk a TV-reklámok időszaki és tematikus versenyét és meghirdetjük az Év Tv-reklámja címet is, érdemes figyelni a felhívásokat a Trade magazin hírlevelében és a trademagazin.hu oldalon.

Kapcsolódó cikkeink