Menücsomagokat tesztel a Lidl Svájcban
Új szolgáltatással bővült a Lidl Switzerland repertoárja. Menü „boxokat”, azaz előkészített, félkész ételeket szállítanak házhoz. Minden héten új recepteket próbálhatnak ki a vásárlók, az ételekhez a legfrissebb alapanyagokat használják. A csomag minden szükséges hozzávalót tartalmaz három fogás elkészítéséhez a sótól és olajtól kezdve a friss fűszerekig.
Vegán és húsos menüt is lehet rendelni, mindkét esetben a cég minimum 80%-ban helyi termelők termékeit használja. A vegán csomag 53, a húsos 61 euró, a menü pedig két ember egyszeri étkezésére elegendő. A heti rendelési rendszer bármikor leállítható, vagy újraindítható.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >