Lidl Szerbia: új saját márka a helyi termékek népszerűsítésére
S ljubavlju, domaće, azaz Szeretettel, helyi termék néven új saját márkát hozott létre a Lidl Szerbia. A márka alatt 80 olyan termék jelent meg a retailer polcain, amelyek helyi termelőktől származnak.

Egyre több a helyi termék
A termékek büszkén hirdetik szerb eredetüket, és rendkívül magas minőséget képviselnek.
Tomislav Sapina, a Lidl Szerbia ügyvezető igazgatója szerint az új saját márkás terméksorozat összhangban áll a cég azon törekvésével, hogy minél nagyobb arányban növelje beruházásait a szerb gazdaságban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
FELIX DELI MOMENTS folyékony jutalomfalat
A FELIX jutalomfalat-választéka egy új termékcsaláddal bővül. A FELIX Deli…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >