Lidl Szerbia: új saját márka a helyi termékek népszerűsítésére
S ljubavlju, domaće, azaz Szeretettel, helyi termék néven új saját márkát hozott létre a Lidl Szerbia. A márka alatt 80 olyan termék jelent meg a retailer polcain, amelyek helyi termelőktől származnak.

Egyre több a helyi termék
A termékek büszkén hirdetik szerb eredetüket, és rendkívül magas minőséget képviselnek.
Tomislav Sapina, a Lidl Szerbia ügyvezető igazgatója szerint az új saját márkás terméksorozat összhangban áll a cég azon törekvésével, hogy minél nagyobb arányban növelje beruházásait a szerb gazdaságban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >