Lidl Szerbia: új saját márka a helyi termékek népszerűsítésére
S ljubavlju, domaće, azaz Szeretettel, helyi termék néven új saját márkát hozott létre a Lidl Szerbia. A márka alatt 80 olyan termék jelent meg a retailer polcain, amelyek helyi termelőktől származnak.

Egyre több a helyi termék
A termékek büszkén hirdetik szerb eredetüket, és rendkívül magas minőséget képviselnek.
Tomislav Sapina, a Lidl Szerbia ügyvezető igazgatója szerint az új saját márkás terméksorozat összhangban áll a cég azon törekvésével, hogy minél nagyobb arányban növelje beruházásait a szerb gazdaságban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megszilárdította spanyolországi jelenlétét a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl egyértelmű üzenettel indít új nemzetközi kampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban az ALDI SÜD kínálatának már több mint fele növényi alapú
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Soha nem látott magasságban a tejárak Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a vendégek száma 5,2, a vendégéjszakáké 3,1 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >