Lidl Szerbia: új saját márka a helyi termékek népszerűsítésére
S ljubavlju, domaće, azaz Szeretettel, helyi termék néven új saját márkát hozott létre a Lidl Szerbia. A márka alatt 80 olyan termék jelent meg a retailer polcain, amelyek helyi termelőktől származnak.

Egyre több a helyi termék
A termékek büszkén hirdetik szerb eredetüket, és rendkívül magas minőséget képviselnek.
Tomislav Sapina, a Lidl Szerbia ügyvezető igazgatója szerint az új saját márkás terméksorozat összhangban áll a cég azon törekvésével, hogy minél nagyobb arányban növelje beruházásait a szerb gazdaságban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Szárnyalnak a brit Lidl növényi alapú eladásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2030-ra jelentősen csökkentené az új műanyag használatát a Schwarz Csoport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 3,0 százalékkal nőtt, míg az előző hónaphoz képest változatlan maradt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OECD-ben 4,2 százalékra gyorsult az éves infláció szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti kiskereskedelmi forgalom havi szinten csökkent, éves összevetésben nőtt szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
