Lidl: minőség és kedvező ár
A Lidl Magyarország egy folyamatosan fejlődni és megújulni képes, ugyanakkor emberközpontú és felelős vállalat. 2004-ben nyitotta meg hazánkban első logisztikai központját és 12 üzletét. Megannyi változást hozott az elmúlt 13 év, de az áruházlánc filozófiája változatlan: minőségi, ugyanakkor kedvező árú kínálatot biztosítani a magyar vásárlóknak.
Ennek eredményeként a boltokba látogatók mára közel 1400 termék közül válogathatnak, amelyek között egyaránt megtalálhatók a friss zöldség- és gyümölcsfélék, a helyben sütött pékáruk, vagy az egészségtudatos és speciális étkezést kiszolgáló, magas minőségű, megfizethető áruk – köztük az akár évekig is fejlesztett, kiváló ár-érték arányú saját márkás termékek.
A vásárlók pedig díjazzák a Lidl erőfeszítéseit: elégedettségüket bizonyítja többek között az ICERITAS nemzetközi piackutató vállalat reprezentatív fogyasztói felmérése is, amelynek eredményeként a Lidl Magyarország termékei 19 kategóriában nyerték el a kiváló minőséget szimbolizáló QuDal-pecsétet. 2012 óta idén 5. alkalommal érdemelte ki a Lidl a Superbrands védjegyet is. A díj rangos elismerése a Lidl azon törekvésének, hogy a piacon található legjobb ár-érték arányt biztosítsa vásárlói számára.
– Minőségi, olcsó, friss és egészséges termékeket mára országszerte 165 áruházban kínálunk – mondja Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország Bt. PR vezetője. – Köztük a legújabb budapesti, Hungária körúti áruházunk több díjat is nyert: az Energy Globe Magyarország elismerése mellett a „Legkörnyezetbarátabb üzlet” kategóriában is az Év Boltja lett. Ez is bizonyítja, hogy környezettudatos vállalatként fontosnak tartjuk, hogy üzleteinket a fenntartható fejlődés elvei szerint működtessük.
A cég a magyar gazdaság elkötelezett támogatója. Termékeinek több mint 60 százalékát hazai beszállítóktól szerzi be. Annak érdekében pedig, hogy még tovább növekedhessen a jó minőségű magyar árucikkek aránya, létrehozta Beszállítói Akadémiáját, amelynek képzésein 2016 végéig 220 hazai élelmiszergyártó vett részt. Különösen jó lehetőséget jelent a Lidl a hazai borászatok számára, hiszen a Lidl Magyarország 2016-ban több mint 11 millió palack magyar bort értékesített, ebből 6,1 milliót külföldön. A magyar borok külföldi népszerűsítésében ugyanakkor a vállalat évről évre szerepet vállal a nagysikerű Lidl Wine Expo Hungary rendezvényével is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >További cikkeink
Évek óta közös a cél: pelenkát juttatni oda, ahol a leginkább szükség van rá
A gyermekek gondozása odafigyelést, rengeteg energiát és érzékenységet igényel. Fokozottan…
Tovább olvasom >Mosolyogj!
Az Amodent Magyarország legrégebbi fogkrémmárkája. 1965 óta volt elég időnk kitapasztalni,…
Tovább olvasom >Használt eszközök új élete — hozzájárulásunk a körforgásos gazdasághoz
Fenntarthatóság és hatékonyság az INTERGAVEL-lel A mai gazdasági környezetben egy…
Tovább olvasom >