Lidl: minőség és kedvező ár
A Lidl Magyarország egy folyamatosan fejlődni és megújulni képes, ugyanakkor emberközpontú és felelős vállalat. 2004-ben nyitotta meg hazánkban első logisztikai központját és 12 üzletét. Megannyi változást hozott az elmúlt 13 év, de az áruházlánc filozófiája változatlan: minőségi, ugyanakkor kedvező árú kínálatot biztosítani a magyar vásárlóknak.
Ennek eredményeként a boltokba látogatók mára közel 1400 termék közül válogathatnak, amelyek között egyaránt megtalálhatók a friss zöldség- és gyümölcsfélék, a helyben sütött pékáruk, vagy az egészségtudatos és speciális étkezést kiszolgáló, magas minőségű, megfizethető áruk – köztük az akár évekig is fejlesztett, kiváló ár-érték arányú saját márkás termékek.
A vásárlók pedig díjazzák a Lidl erőfeszítéseit: elégedettségüket bizonyítja többek között az ICERITAS nemzetközi piackutató vállalat reprezentatív fogyasztói felmérése is, amelynek eredményeként a Lidl Magyarország termékei 19 kategóriában nyerték el a kiváló minőséget szimbolizáló QuDal-pecsétet. 2012 óta idén 5. alkalommal érdemelte ki a Lidl a Superbrands védjegyet is. A díj rangos elismerése a Lidl azon törekvésének, hogy a piacon található legjobb ár-érték arányt biztosítsa vásárlói számára.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/07/T%C5%91zs%C3%A9r-Judit_opt_c-224x300.jpg)
Tőzsér Judit
PR manager
Lidl Magyarország
– Minőségi, olcsó, friss és egészséges termékeket mára országszerte 165 áruházban kínálunk – mondja Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország Bt. PR vezetője. – Köztük a legújabb budapesti, Hungária körúti áruházunk több díjat is nyert: az Energy Globe Magyarország elismerése mellett a „Legkörnyezetbarátabb üzlet” kategóriában is az Év Boltja lett. Ez is bizonyítja, hogy környezettudatos vállalatként fontosnak tartjuk, hogy üzleteinket a fenntartható fejlődés elvei szerint működtessük.
A cég a magyar gazdaság elkötelezett támogatója. Termékeinek több mint 60 százalékát hazai beszállítóktól szerzi be. Annak érdekében pedig, hogy még tovább növekedhessen a jó minőségű magyar árucikkek aránya, létrehozta Beszállítói Akadémiáját, amelynek képzésein 2016 végéig 220 hazai élelmiszergyártó vett részt. Különösen jó lehetőséget jelent a Lidl a hazai borászatok számára, hiszen a Lidl Magyarország 2016-ban több mint 11 millió palack magyar bort értékesített, ebből 6,1 milliót külföldön. A magyar borok külföldi népszerűsítésében ugyanakkor a vállalat évről évre szerepet vállal a nagysikerű Lidl Wine Expo Hungary rendezvényével is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >