Lidl: kevesebb só, cukor és zsír a saját márkás termékekben
A Julia Klöckner német szövetségi agrárminiszter által karácsony előtt bejelentett élelmiszerügyi kormányprogramra reagálva a Lidl megerősítette, hogy kitart saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmának csökkentése mellett.
A Lidl már 2017 januárjában kötelezte el magát a cél mellett, és a programban vázolt iránymutatások mentén optimalizálta számos termékét: Crownfield gabonapelyhének cukortartalmát 35%-kal, tejtermékeinek cukortartalmát átlagosan 10%-kal mérsékelte. Trattoria Alfredo szalámis pizza sótartalma immár 29%-kal, míg a friss pékáruk sótartalma átlagosan 13%-kal alacsonyabb.
A kormányprogram 2025-ig megfogalmazott célszámai és a Lidl célkitűzései összhangban állnak, és a vállalat pozitívnak értékeli, hogy immár az egész iparág kiáll a célokért.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >