Óriásraktárat épít a Lidl
Közel 93 ezer négyzetméteres raktár építésére vonatkozó tervet jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban. Ha a a létesítmény elkészül, azzal duplájára nő a vállalat raktárterületeinek országon belüli nagysága – írja az origo.
Élelmiszeripari és háztartási valamint egyéb, kiskereskedelmi forgalmazással árusítható termékeket is fog teríteni új raktárából a Lidl – számol be arról az Independent. A Luton közelében megvalósuló beruházás a cég közlése szerint akár ezer munkahelyet is teremthet. A német lánc emellett bejelentette, hogy Londonban további öt új egységet nyit.
A Lidl 1994-ben nyitotta meg első üzletét az Egyesült Királyságban. Azóta 690-re növelték boltjaik számát. A becslések szerint, a Lidl-é az Egyesült Királyság élelmiszerforgalmazásának valamennyivel több mint 5 százaléka. Ezzel ugyan még alatta vannak a konkurens Aldi 7 százalékos részesedésének, de a lánc növekedése dinamikus. Két év alatt érték el a mostani arányt a korábbi 3,5 százalékról.
A most bejelentett új, Lutonban építendő raktárbázis, része az üzletlánc nemrégiben vállalt, 1,45 milliárd fontos, azaz több mint 500 milliárd forintos befektetési programjának az Egyesült Királyságban.
A tervek szerint a következő lépés két elosztó központ létesítése Exeterben és Wednesburyban.
A Lidl további öt áruházat szeretne nyitni Londonban, mégpedig várhatóan néhány hónapon belül. Doncasterben, Boltonban és Peterboroughban is tervezi raktárkapacitásának bővítését, míg Skóciában már bele is fogtak a bővítések kivitelezésébe.
A Lidl brit bővítésekért felelős igazgatótanácsi tagja, Ingo Fischer, azt nyilatkozta, a londoni háztartások irántuk érzett bizalmának köszönhető, hogy a cég hosszú távú elköteleződést vállal a működés és az infrastruktúra fejlesztése kapcsán. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >