Lidl a magyar almáért
A Lidl is csatlakozott a Földművelésügyi Minisztérium és a FruitVeB – Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács magyar almát népszerűsítő kampányához.
Czerván György agrárgazdaságért felelős államtitkár, Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke és Mártonffy Béla, a FruitVeB Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke együtt népszerűsítette október 2-án a magyar almát a Lidl budapesti, Huszti úton lévő áruházában.
Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke többek között elmondta, hogy a Lidl a tavalyi szezonban mintegy 4000 tonna magyar almát értékesített az áruházaiban, célja, hogy idén ezt a mennyiséget 5000 tonnára emelje. Az idei évben mintegy 600 tonna magyar almát külföldre is eljuttat, e tekintetben is szeretné tovább növelni a mennyiséget.
Kapcsolódó cikkeink
Érkeznek a tanszerek a Lidl-áruházakba
Bár a nyári vakáció még tart, a Lidl Magyarország azonban…
Tovább olvasom >Megállt a cékla árának zuhanása Lengyelországban
Lengyelországban végül megállt a cékla árának zuhanása, de az árak…
Tovább olvasom >Alig fogy a hagyma a szomszédos piacokon
A nyári szabadságok ideje alatt továbbra is visszaeső kereslet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árukereső.hu: ezt veszik itthon és a régióban a neten kánikula idején
A nyári hőség egyre intenzívebbé válik, és nem csak Magyarországon,…
Tovább olvasom >Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin
2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő…
Tovább olvasom >Polgárdiban nyitott üzletet a PENNY
Július 25-én Fejér vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY.…
Tovább olvasom >