Lidl a magyar almáért
A Lidl is csatlakozott a Földművelésügyi Minisztérium és a FruitVeB – Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács magyar almát népszerűsítő kampányához.
Czerván György agrárgazdaságért felelős államtitkár, Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke és Mártonffy Béla, a FruitVeB Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke együtt népszerűsítette október 2-án a magyar almát a Lidl budapesti, Huszti úton lévő áruházában.
Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke többek között elmondta, hogy a Lidl a tavalyi szezonban mintegy 4000 tonna magyar almát értékesített az áruházaiban, célja, hogy idén ezt a mennyiséget 5000 tonnára emelje. Az idei évben mintegy 600 tonna magyar almát külföldre is eljuttat, e tekintetben is szeretné tovább növelni a mennyiséget.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >További cikkeink
8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >Jön a testsúlycsökkentő injekció a Richter és az Adalvo fejlesztésében
A Richter Gedeon Nyrt. és az Adalvo Kft. gyógyszeripari vállalat…
Tovább olvasom >