Lidl: a legfenntarthatóbb üzletlánc
Komoly célt tűzött ki maga elé a Lid: úgy döntött, megpályázza a legfenntarthatóbb német diszkontlánc címet úgy, hogy teljesíti a vásárlók igényeit, és a lehető legtöbb organikus élelmiszert kínálja majd üzleteiben.
A Lidlnek más oka is van az organikus termékek arányának növelésére: a német kormány egyre nagyobb hangsúlyt fektet az organikus farmok kiterjesztésére: azt szeretné, hogy 2030-ra ez az arány az összes termőterület 20 %-át tegye ki, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >