Lidl: a legfenntarthatóbb üzletlánc
Komoly célt tűzött ki maga elé a Lid: úgy döntött, megpályázza a legfenntarthatóbb német diszkontlánc címet úgy, hogy teljesíti a vásárlók igényeit, és a lehető legtöbb organikus élelmiszert kínálja majd üzleteiben.
A Lidlnek más oka is van az organikus termékek arányának növelésére: a német kormány egyre nagyobb hangsúlyt fektet az organikus farmok kiterjesztésére: azt szeretné, hogy 2030-ra ez az arány az összes termőterület 20 %-át tegye ki, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >