Licit a Pöttyös-ajándékokra
Március 17-én indult, és 11 hétig tart a Pöttyös márka különleges és egyedi mechanizmusú fogyasztói promóciója.A játékban részt vevő Pöttyös termékeket március elejétől a korábbi piros helyett kék nyitószalag nyitja, külsejükön pedig egyedi promóciós kód található. Ezeknek a csomagolásoknak az összegyűjtésével és pontokra váltásával ezúttal azonban a márka nem közvetlenül ajándékvásárlásra, hanem izgalmas licitálásra hívja a fogyasztókat az interneten keresztül, ahol több mint 80-féle különböző ajándék vásárolható meg, a pingpongütőtől egészen az Audi A3-as Cabriolet-ig.
Az ajándékokat Pöttyös-hoszteszek adják át tizennégy kijelölt Tesco áruházban kéthetente, amelyhez be kell mutatni a megfelelő számú promóciós csomagolást.
– A promóciót 8 hetes tévékampánnyal, a fiatal fogyasztókat megcélzó online banner kampánnyal, valamint több jópofa vírusfilmmel is támogatjuk – mondta Szutor Szilvia, a Pöttyös brand menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >