Licit a Pöttyös-ajándékokra
Március 17-én indult, és 11 hétig tart a Pöttyös márka különleges és egyedi mechanizmusú fogyasztói promóciója.A játékban részt vevő Pöttyös termékeket március elejétől a korábbi piros helyett kék nyitószalag nyitja, külsejükön pedig egyedi promóciós kód található. Ezeknek a csomagolásoknak az összegyűjtésével és pontokra váltásával ezúttal azonban a márka nem közvetlenül ajándékvásárlásra, hanem izgalmas licitálásra hívja a fogyasztókat az interneten keresztül, ahol több mint 80-féle különböző ajándék vásárolható meg, a pingpongütőtől egészen az Audi A3-as Cabriolet-ig.
Az ajándékokat Pöttyös-hoszteszek adják át tizennégy kijelölt Tesco áruházban kéthetente, amelyhez be kell mutatni a megfelelő számú promóciós csomagolást.
– A promóciót 8 hetes tévékampánnyal, a fiatal fogyasztókat megcélzó online banner kampánnyal, valamint több jópofa vírusfilmmel is támogatjuk – mondta Szutor Szilvia, a Pöttyös brand menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Már 25 éve támogatja a növényvédelmet a nyírségi agrovállalat
25. születésnapját ünnepli idén a Nyír-Chem Kft., a Szabolcs Szatmár-Bereg…
Tovább olvasom >Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >