Licit a Pöttyös-ajándékokra
Március 17-én indult, és 11 hétig tart a Pöttyös márka különleges és egyedi mechanizmusú fogyasztói promóciója.A játékban részt vevő Pöttyös termékeket március elejétől a korábbi piros helyett kék nyitószalag nyitja, külsejükön pedig egyedi promóciós kód található. Ezeknek a csomagolásoknak az összegyűjtésével és pontokra váltásával ezúttal azonban a márka nem közvetlenül ajándékvásárlásra, hanem izgalmas licitálásra hívja a fogyasztókat az interneten keresztül, ahol több mint 80-féle különböző ajándék vásárolható meg, a pingpongütőtől egészen az Audi A3-as Cabriolet-ig.
Az ajándékokat Pöttyös-hoszteszek adják át tizennégy kijelölt Tesco áruházban kéthetente, amelyhez be kell mutatni a megfelelő számú promóciós csomagolást.
– A promóciót 8 hetes tévékampánnyal, a fiatal fogyasztókat megcélzó online banner kampánnyal, valamint több jópofa vírusfilmmel is támogatjuk – mondta Szutor Szilvia, a Pöttyös brand menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >