Libero a gyermekekért és a holnapért
A Liberónál folyamatosan azon dolgoznak, hogy újabb és jobb termékeket fejlesszenek ki, amik egyaránt gyengédek a gyermekek és a bolygónk számára. Szüntelenül keresik az új és innovatív megoldásokat, amik révén hozzájárulhatnak a kisbabák és a szülők mindennapjainak jobbá tételéhez. Ennek a filozófiának az eredménye a megújult Libero Touch és UP&GO termékcsalád.
A svéd vállalat még tovább tökéletesítette legpuhább és legjobb pelenkáit, a Libero Touch termékeket, melyek mostantól teljes egészében légáteresztő anyagokból készülnek, hogy megakadályozzák a befülledést. A csecsemők bőre ugyanis vékonyabb és magasabb a víztartalma, mint a felnőtteké, ráadásul a nap 24 órájában pelenkát viselnek, így olyan gondoskodó megoldásra van szükségük, amely mindezt figyelembe veszi. A körös-körül, még a pelusok derék részénél is légátersztő anyagok biztosítják a még kényelmesebb és gyengédebb érintést a kicsik érzékeny bőrének.
Az UP&GO bugyipelenkák is megújultak az örökmozgó babák legnagyobb örömére. A termékcsalád többcsatornás maggal lett ellátva annak érdekében, hogy a kisbabák minden eddiginél szabadabban mozoghassanak. A fejlesztésnek köszönhetően a pelenka még tökéletesebben illeszkedik az izgő-mozgó gyerekek popsijára, így nem akadályozza őket a világ felfedezése során.
A Libero már az első pillanatoktól elkíséri a kisbabákat, és megadja számukra mindazt a gondoskodást és gyengédséget, amire érzékeny bőrüknek szüksége lehet – mindezt környezetünk megóvását is szem előtt tartva. A fenntartható holnap érdekében gyáraikban ugyanis kizárólag 100%-ban megújuló energiaforrásokat használnak, pelenkáik csomagolása pedig legalább 50%-ban megújuló anyagból készül, felelősségteljes gazdálkodásból származó cukornád felhasználásával.
A cég megújult termékeiről és a fenntartható holnapért tett törekvéseiről még több információ található a www.libero.hu weboldalon.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Nemcsak a hulladékot csökkentik, időt is megtakarítanak a belső mag nélküli toalettpapírok
Megkönnyíti az épületfenntartók és létesítménymenedzserek életét, hogy egyetlen, belső mag…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Nincs többé pelenka-para: előfizetést indít a Rossmann
Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. Céljuk, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >