Libero a gyermekekért és a holnapért
A Liberónál folyamatosan azon dolgoznak, hogy újabb és jobb termékeket fejlesszenek ki, amik egyaránt gyengédek a gyermekek és a bolygónk számára. Szüntelenül keresik az új és innovatív megoldásokat, amik révén hozzájárulhatnak a kisbabák és a szülők mindennapjainak jobbá tételéhez. Ennek a filozófiának az eredménye a megújult Libero Touch és UP&GO termékcsalád.

Légátersztő anyagok biztosítják a még kényelmesebb és gyengédebb érintést
A svéd vállalat még tovább tökéletesítette legpuhább és legjobb pelenkáit, a Libero Touch termékeket, melyek mostantól teljes egészében légáteresztő anyagokból készülnek, hogy megakadályozzák a befülledést. A csecsemők bőre ugyanis vékonyabb és magasabb a víztartalma, mint a felnőtteké, ráadásul a nap 24 órájában pelenkát viselnek, így olyan gondoskodó megoldásra van szükségük, amely mindezt figyelembe veszi. A körös-körül, még a pelusok derék részénél is légátersztő anyagok biztosítják a még kényelmesebb és gyengédebb érintést a kicsik érzékeny bőrének.
Az UP&GO bugyipelenkák is megújultak az örökmozgó babák legnagyobb örömére. A termékcsalád többcsatornás maggal lett ellátva annak érdekében, hogy a kisbabák minden eddiginél szabadabban mozoghassanak. A fejlesztésnek köszönhetően a pelenka még tökéletesebben illeszkedik az izgő-mozgó gyerekek popsijára, így nem akadályozza őket a világ felfedezése során.
A Libero már az első pillanatoktól elkíséri a kisbabákat, és megadja számukra mindazt a gondoskodást és gyengédséget, amire érzékeny bőrüknek szüksége lehet – mindezt környezetünk megóvását is szem előtt tartva. A fenntartható holnap érdekében gyáraikban ugyanis kizárólag 100%-ban megújuló energiaforrásokat használnak, pelenkáik csomagolása pedig legalább 50%-ban megújuló anyagból készül, felelősségteljes gazdálkodásból származó cukornád felhasználásával.
A cég megújult termékeiről és a fenntartható holnapért tett törekvéseiről még több információ található a www.libero.hu weboldalon.

Megújult a termékcsalád
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >Zöld innováció a higiénia világában: búcsú a WC-papír gurigáktól
Az Essity csoporthoz tartozó Tork bemutatta az OptiServe® termékcsaládot, amely…
Tovább olvasom >Nemcsak a hulladékot csökkentik, időt is megtakarítanak a belső mag nélküli toalettpapírok
Megkönnyíti az épületfenntartók és létesítménymenedzserek életét, hogy egyetlen, belső mag…
Tovább olvasom >További cikkeink
XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >„Kész vagyok átvenni a vállalat vezetését” – Generációváltás a Mary-Ker Pastánál
A generációváltás mindig fontos időszak egy családi vállalkozás életében. Ifj.…
Tovább olvasom >Regisztráljon most látogatóként a Free From & Specialty Food & Wine Expo 2025 rendezvényre Bécsben!
Már megnyílt a regisztráció a Free From & Specialty Food…
Tovább olvasom >